۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۸:۴۵
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85527584
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تداوم حملات هوایی و توپخانه اشغالگران در دویست و هفتاد و یکمین روز از جنگ غزه

تهران- ایرنا- حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در دویست و هفتاد و یکمین روز از جنگ، به شهادت شماری دیگر از ساکنان این منطقه منجر شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از العربی الجدید، اشغالگران در دویست و هفتاد و یکمین روز به جنگ در نوار غزه ادامه داده و بر شدت روند تخریب منازل محاصره شده افزودند.

نظامیان صهیونیست همچنین تحرکات نظامی خود را در شهر رفح گسترش دادند. از سوی دیگر، گروه های مقاومت فلسطین نیز جنگ افزارها و مراکز تجمع نظامیان صهیونیست را در چند محور هدف قرار دادند.

در ساعات اولیه بامداد امروز چهارشنبه، سازمان دفاع مدنی غزه از شهادت و زخمی شدن شماری بر اثر حملات اشغالگران به منزلی مسکونی در منطقه «شیخ رضوان» در شهر غزه خبر دادند.

منابع فلسطینی نیز از شنیده شدن صدای انفجارهایی در حومه شهر رفح در جنوب نوار غزه خبر می دهند.

این منابع اعلام کردند که تانک ها و نفربرهای رژیم صهیونیستی به سمت منازل در اطراف مسجد الهدی در منطقه الشجاعیه در شرق شهر غزه آتش گشودند.

منابع فلسطینی همچنین از حمله اشغالگران به اردوگاه «المغازی» در مرکز نوار غزه و شهید و زخمی شدن چند فلسطینی خبر دادند.

مناطق جنوبی محله «تل الهوا» در جنوب غربی شهر غزه نیز از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت.

در همین حال، منابع فلسطینی از گلوله باران مناطق جنوبی رفح از سوی توپخانه رژیم صهیونیستی نیز خبر دادند.

توپخانه رژیم صهیونیستی همچنین منطقه الشجاعیه در شهر غزه را به شدت گلوله باران کرد.

همزمان منابع فلسطینی از بمباران مجتمع مسکونی در منطقه «الزرقه» در شهر غزه از سوی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی پس از گذشت حدود ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه به نوار غزه، دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده باخته و حتی پس از حدود ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، شکست دهد.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه روز سه شنبه در جدیدترین آمار خود اعلام کرد که از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی ۳۷ هزار و ۹۲۵ شهروند فلسطینی در این منطقه شهید و ۸۷ هزار و ۱۴۱ نفر نیز مجروح شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha