رئیس دانشگاه یاسوج: دانشجویان محرک حضور پرشور مردم در انتخابات شوند

یاسوج- ایرنا- رئیس دانشگاه یاسوج با توجه به ضرورت مشارکت بالای مردم در صحنه انتخابات، گفت: دانشجویان،دانشگاهیان و تشکل های فعال دانشجویی تنور انتخابات در این چند روز باقی مانده را داغ کنند و محرک و ترغیب کننده و آگاهی بخش جامعه در این عرصه مهم و سرنوشت ساز شوند.

بهادر کرمی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دانشگاه های سراسر استان و به ویژه دانشگاه یاسوج به منظور افزایش شور و نشاط و میزان مشارکت انتخاباتی از از همه ظرفیت های موجود و البته با ایجاد یک فضای باز سیاسی و دعوت از همه فعالان و سلیقه های مختلف شرایط را برای گرم کردن تنور انتخابات و مشارکت بالای مردمی در این صحنه فراهم کرده اند.

وی بیان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و امیدآفرینی در جامعه و ضرورت افزایش میزان مشارکت مردم در این صحنه مهم سیاسی در کشور دانشگاه یاسوج از هیچ تلاشی برای حضور نامزدهای انتخاباتی با هر گرایش و سلیقه سیاسی دریغ نخواهد کرد.

کرمی گفت: طبق خواسته مقام عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرارگاه انتخابات در تمامی دانشگاه های جامع کشور تشکیل شده که یکی از آن ها در دانشگاه یاسوج خواهد بود.

وی بیان کرد: طبق خواسته مقام عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کمیته انتخابات در دانشگاه های سراسر کشور تشکیل شده و در استان کهگیلویه وبویراحمد نیز این کمیته با محوریت دانشگاه یاسوج فعال شده است و تاکنون ده ها جلسه هم اندیشی با  مدیران، اعضای هیات علمی و تشکل های دانشجویی برگزار شده است.

کرمی یادآور شد: قرارگاه انتخابات در دانشگاه یاسوج و به نمایندگی از جامعه دانشگاهی و دانشجویی استان با هدف ایجاد شور و شوق انتخاباتی تشکیل شده است.

وی همچنین از برپایی و راه اندازی تریبون آزاد برای ارایه مطالبه های دانشجویی در دانشگاه یاسوج خبر داد و گفت: این کار ارزشمند تاثیر فراوانی در ترغیب و تحرک مردم و شهروندان به ویژه قشر جوان و تحصیل کرده برای حضور با شکوه تر مردم در عرصه انتخابات شد.

رئیس دانشگاه یاسوج تأکید کرد: دانشگاه به عنوان نهاد مهم و مرجع علمی در موضعات مهم اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نقش دارد و بهتر است که مراکز علمی محور همه برنامه های انتخاباتی برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در فضای انتخابات باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha