روز جمعه چه کسانی می توانند رای دهند؟

۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۹:۲۶
کد خبر: 85527651
روز جمعه چه کسانی می توانند رای دهند؟

ساری-ایرنا- دبیر ستاد انتخابات مازندران در خصوص اینکه جمعه ،‌پانزدهم تیر ماه همزمان با برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری چه کسانی می توانند رای بدهند؟گفت: ️افرادی هم که در مرحله اول نتوانستند در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کنند، در مرحله دوم می‌توانند رای بدهند.

جواد سالار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افرادی هم که در مرحله اول در یک نقطه از کشور رای خود را به صندوق انداختند، تفاوتی نمی‌کند که مرحله دوم کجا رای بدهند.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۵۰ هزار نفر در انتخابات هشتم تیر ماه با ستاد انتخابات استان همکاری داشته‌اند، گفت: از این تعداد ۳۰ هزار نفر در قالب هیات‌های اجرایی و عوامل اصلی بودند که مستقیماً با این ستاد همکاری کردند.

دبیر ستاد انتخابات مازندران افزود: در حوزه امنیت نیز با حضور و تدابیر نیروهای پرتلاش فراجا صورت گرفت، انتخابات در نهایت آرامش برگزار شد.

وی گفت: در این انتخابات فرصت حضور نمایندگان نامزدها نیز در سر صندوق‌های رای و همچنین شمارش آرا فراهم شد.

سالار تعداد واجدین شرایط رای دادن را ۲ میلیون و ۴۸۸ هزارو ۸۷۸ نفر اعلام کرد و گفت از این تعداد یک میلیون ۴۳ هزارو ۵۷۰ نفر آرای خود را به صندوق‌ها انداختند.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات نیز با همان ترکیب هشتم تیر ماه برگزار می‌شود، گفت: شعبات اخذ رای نیز تغییری نخواهند داشت و فقط دستگاه‌های احراز هویت بروز رسانی می‌شوند.

به گزارش ایرنا، رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مازندران روز هشتم تیر همزمان با سراسر کشور در ۲ هزار و ۵۴۲ شعبه ثابت و ۶۸۶ صندوق سیار با فعالیت نزدیک به ۶۰ هزار نفر از عوامل اجرایی برگزار شد که یک میلیون و ۴۳ هزار و ۵۷۰ نفر در مازندران پای صندوق‌های رای رفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha