جزئیات سفر پزشکیان به کرمانشاه+ فیلم و عکس

کرمانشاه- ایرنا- «مسعود پزشکیان» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در آخرین روز تبلیغات انتخاباتی برای دیدار و گفت‌وگو با مردم، به کرمانشاه سفر کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخبات ریاست جمهوری روز چهارشنبه -۱۳ تیرماه - در آخرین روز تبلیغات در دور دوم انتخاباتی به کرمانشاه دیار "سینه ستبر ایران زمین" سفر کرد و با مردم این شهر دیدار کرد و از نزدیک در جریان خواسته‌ها و مطالبات آنان قرار گرفت.

این گردهمایی در حال از ساعت اولیه آغاز شد که مردم از اوایل صبح با در دست داشتن تصاویر و دست نوشته هایی، به سالن آمدند و تلاش داشتند تا مطالبات و مشکلات این استان را به اطلاع این نامزد برسانند.

در این سفر علاوه بر دختر پزشکیان، سید محمود علوی وزیر سابق اطلاعات و شماری از نمایندگان مجلس و تعداد دیگری از مدیران سابق پزشکیان را همراهی می کردند.

این نامزد ریاست جمهوری و هیات همراه در بدو ورود به کرمانشاه به مزار شهدای کرمانشاه رفت و با قرائت فاتحه به مقام شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

سالن شهید بهشتی کرمانشاه نیز که ساعات اولیه صبح امروز شاهد حضور انبوهی از هواداران دکتر پزشکیان شده بود که به دلیل پر شدن ظرفت این ورزشگاه جمعی زیادی از مردم در محوطه این سالن اجتماع و از طریق بیلبوردی که تعبیه شده بود خود را آماده شنید سخنان دکتر پزشکیان کرده بودند.

حالا دیگر اقشار مختلف مردم کرمانشاه در ورزشگاه آزادی این شهر برای استقبال و دیدار با پزشکیان جمع شده‌اند، موسیقی کردی کرمانشاهی پخش می شود. 

پزشکیان در ادامه این سفر، طبق برنامه ریزی قبلی به سالن ورزشی شهید بهشتی کرمانشاه رفت جایی که از قبل نسبت به حضور این نامزد و همراهان وی اطلاع رسانی شده بود و ازدحام شدید مردم برای استقبال از پزشکیان از محوطه ورزشگاه خارج و به خیابان کشیده شده بود.

در این برنامه شمار زیادی از کردهای اهل سنت و اهل حق کرمانشاه و اقوام مختلف استان اعم از زن و مرد با پوشیدن لباس های محلی خود نیز حضور داشتند که با در دست داشتن پرچم ها و عکس هایی از دکتر پزشکیان خود را برای استقبال از وی به این مکان رسانده بودند.

وی در مسیر فرودگاه تا ورزشگاه آزادی در حالی که دخترش کنارش نشسته است، در گفت و گویی کوتاه با خبرنگاران در مورد سفر خود به کرمانشاه اظهار کرد که در دوران جنگ تحمیلی زمانی که طرح خود را می گذراند در شهر کرمانشاه مجروحان ناشی از جنگ تحمیلی را مداوا می کرده است.از کرمانشاه و از سال ۶۵ و ۶۶  و زمان حضورش در بیمارستان‌های کرمانشاه و کمک به مجروحین جنگ خاطراتی را روایت می‌کند. 

پزشکیان در میان شعار و تشویق مردم ساعت ۱۰:۲۰ وارد ورزشگاه شد؛ او با استقبال هواداران خود و شعارهای "پزشکیان زنده باد خاتمی پایده باد " وارد سالن انتظار فرودگاه کرمانشاه شد به طوری که برای دقایقی حرکت وی و هیات همراهش به دلیل ازدحام شدید مردم با وقفه مواجه شده و مراسم استقبال نیز که قرار بود در فرودگاه صورت بگیرد به محل دیگری تغییر یافت.

تا پای جان برای ایران 

پزشکیان شور و شوق مردم کرمانشاه را تحسین کرد و قول داد تا پای جان بر وعده‌هایی که می‌دهد بایستد، قول داد که همیشه پاسخگوی ملت، همه ملت باشد، او از ایران آباد سخن گفت؛ ایران زیبا و آباد که دیگران حسرتش را بخورند.

استفاده از بهترین کارشناسان و متخصصان بدون توجه به قومیت و مذهب شاه بیت سخنان اوست؛ بار دیگر از مردم خواست تا هر کئدام یک ستاد شوند و تلاش کنند همه مردم را پای صندوق‌های رای بیاوریم.

او در میان جمعیت مردم کرمانشاه از ایران گفت و فریاد زد «بژی ایران، بژی کوردستان و بژی کرمانشاه (زنده باد ایران، زنده باد کردستان، زنده باد کرمانشاه)»

رعایت اخلاق انتخاباتی و مرام پزشکیان

محمدرضا سعیدی رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در استان کرمانشاه پس از خیر مقدم به وی در سخنانی اظهار داشت : مردم ما امروز حال خوبی نداشته و گرفتار مشکلات اقتصادی و معیشتی متعددی و تورم هستند.

وی افزود: جوانان ، نخبگان و فرهیختگان جامعه نیز که آینده سازان این سرزمین هستند به تدریج در حال رفتن از ایران هستند.

سعیدی با بیان اینکه ملت ایران در آستانه یک انتخابات تاریخی قرار دارند یادآور شد: مردم باید دست به دست هم داده و با شرکت گسترده در انتخابات ایران را بار دیگر در جهان سربلند کنند.

هنگام سخنرانی سعیدی رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان کرمانشاه،  عده محدودی بر علیه سعید جلیلی (دیگر نامزد انتخابات) شعار دادند و که سعیدی این عده را به رعایت اخلاق دعوت کرد و گفت: مرام آقای پزشکیان رعایت اخلاق است. 

وی از پزشکیان به عنوان فردی صادق، شجاع و کاردان یاد کرد و افزود: پزشکیان فردی است که تمام زندگی خود را با صداقت و بدون آنکه حتی یک نقطه سیاه در زندگی و کارنامه اش باشد سپری کرده است .

رئیس ستاد انتخابات پزشکیان در کرمانشاه تاکید کرد: وی تنها فردی است که می تواند قطار توسعه و آبادانی کشور را بار دیگر بر ریل عقلانیت بازگرداند.

به گزارش ایرنا، دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جمعه -۱۵ تیرماه -در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

مسعود پزشکیان و سعیدجلیلی دو نامزد راه یافته به این مرحله از انتخابات ریاست جمهوری هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha