حوزه ارتباطات آذربایجان‌غربی آماده دور دوم انتخابات/۳۶ هزار کیلومتر خط ارتباطی پایش شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی با اشاره به آمادگی نهادهای زیرمجموعه این بخش برای برگزاری دور دوم انتخابات گفت: در دور نخست با اقدامات صورت گرفته هیچ مشکلی در زمان برگزاری انتخابات در استان نداشتیم.

قاسم جلیلی نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای پایداری کامل شبکه ارتباطات زیرساخت آذربایجان‌غربی و ممانعت از قطع ارتباط، بیش از ۳۶ هزار کیلومتر مسیر فیبر نوری در ۱۰ روز قبل از انتخابات پایش شد.

وی اضافه کرد: آذربایجان غربی با برخورداری از زیرساخت‌های پرسرعت، با کیفیت و امن، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را با کیفیت حداکثری، برگزار کرد.

وی با اشاره به آماده‌باش کامل دستگاه های حوزه ارتباطات آذربایجان غربی ادامه داد: برای اطمینان از پایداری ارتباطات در روز انتخابات به منظور احراز هویت بر خط اشخاص، اقدامات گسترده ای پیش از شروع فرآیند انتخابات انجام گرفته بود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی اظهار کرد: جمعه گذشته هیچ قطعی یا اختلالی به وجود نیامد و ارتباطات امن در کل استان برقرار بود.

جلیلی نژاد گفت: برای برگزاری انتخابات ۱۵ تیر نیز تمام تمهیدات لازم جهت تامین ارتباط پایدار پیش بینی شده است.

وی افزود: در راستای بالا بردن ضریب اطمینان و حفظ پایداری شبکه ارتباطی، تیم های ویژه گشت و بازرسی توسط دستگاه های حوزه ارتباطات در سطح شهرستان های مختلف استان فعال شده است.

به گزارش ایرنا، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری جمعه هفته گذشته، هشتم تیر همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی نیز برگزار شد که با توجه به اینکه هیچ کدام از نامزدها به حد نصاب ۵۰ درصد به علاوه یک نرسیدند، مسعود پزشکیان و سعید جلیلی با کسب اکثریت آرا به دور دوم انتخابات راه یافتند.

دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نیز جمعه هفته جاری، پانزدهم تیرماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha