پزشکیان: پیگیر مشکل کولبران خواهم بود+ فیلم

کرمانشاه- ایرنا- نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: پیگیر مشکل کولبران، بازنشستگان، کارمندان و کارگران خواهم بود؛ ما کاری خواهیم کرد فقر، تبعیض و فساد از کشور رخت بر بندد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود پزشکیان روز چهارشنبه -۱۳ تیر- در جمع مردم کرمانشاه در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: ما آمده‌ایم که نوکری مردم ایران را کنیم و صدای کسانی باشیم که تا امروز صدایشان را کسی نمی‌شنید، پیگیر حق و حقوقی کسانی باشیم که در جامعه‌ای که اسمش اسلامی است ولی متاسفانه بسیاری از اقوام و اقلیت‌ها نادیده گرفتند، ما باید آنها را می‌دیدیم. 

شهید سلیمانی، قهرمان ملی و افتخار جهانی است

وی افزود: ۲ روز پیش در جریان مناظره در تلویزیون بهانه‌ای دست آنها آمده بود، اینجا مجددا اعلام می‌کنم که «سردار شهید سلیمانی، یک قهرمان ملی بزرگ و افتخار جهانی است که همه به وجود آن افتخار می‌کنند، اینها از شخصیت‌ها بهانه‌ای برای تخریب می یابند، اما باید خواب چنین تخریبی را ببینند. از شهدا برای خود استفاده می‌کنند، باید بدانند قهرمانان این مملکت مال همه مردم ایران است نه برای یک گروه و جناح‌ خاص.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: شما افتخار ما هستید، شما مردمی هستید که حکومت با وجود شما می‌تواند پایدار بماند، اگر شما نباشید ما معنا نداریم. قسم میخورم به شما دروغ نخواهم گفت و پیگیر حق تک به تک شما خواهم بود و تا جایی که بتوانم و امکانش باشد، نگاهم به کسانی باشد که تاکنون قدرتمندان آنها را نمی‌دیدند و صدای آنها را نمی‌شنیدند.

وی گفت: ما کاری خواهیم کرد که فقر، تزویر، دروغ و فساد از این مملکت رخت برببندد و حق مردم به خودشان برگردد؛ کاری خواهیم کرد که همه مردم در اداره مملکت مداخله و مشارکت کنند.

بژی ایران / زنده باد ایران

پزشکیان گفت: تا پای جان بر وعده خود ایستاده‌ام، ما باید پاسخگوی ملت ایران باشیم پاسخگو هم خواهیم بود، ما می توانیم مملکت را طوری بسازیم، که دیگران حسرت کشور ما را بخورند. نمی‌گذاریم مملکت به دست کسانی بیفتد که کشور را به ناکجا آباد بکشند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: از بهترین کارشناسان و متخصصان بدون توجه به قومیت و مذهب استفاده خواهم کرد هر فرد باید یک ستاد شوند و تلاش کنند همه را پای صندوق‌های رای بیاوریم.

وی سپس با زبان کردی گفت: «بژی ایران، بژی کوردستان و بژی کرمانشاه (زنده باد ایران، زنده باد کردستان، زنده باد کرمانشاه)»

پیگیر مشکل کولبران خواهم بود

پزشکیان گفت: پیگیر مشکل کولبران، بازنشستگان، کارمندان و کارگران و معلمان خواهم بود، یک عده و گروه خاص تصور نکنند که می‌توانند با ۴ نفر با ۱۵ درصد جمعیت بر کل این مملکت حکومت کنند.

نامزد انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نمی‌گذاریم حق خواهران ما ظالمانه نادیده گرفته شود و مطمین باشید پای وعده خود ایستاده‌ایم. مولای ما علی وقتی به حکومت رسید، اولین کلامی که فرمودند؛ گردنم را در مقابل حرفهایم گرو می‌گذارم.

در پیشگاه مردم و شهدا مسئول و پاسخگو خواهم بود

پزشکیان تصریح کرد: ما در مقابل گفته‌های خود در پیشگاه شما و شهدا مسئول و پاسخگو خواهم بود، کاری خواهیم کرد که ایران ما به جایی برسد که جوانان، دختران و پسران ما حسرت آن طرف خاک را نخورند ما می‌توانیم مملکت را طوری بسازیم که دیگران به ما نگاه کنند نه اینکه ما حسرت بیگانگان را بخوریم. 

وی خاطرنشان کرد: در صحنه بمانید و اجازه ندهید، یک عده افرادی که محدود فکر می‌کنند که خودشان همه‌کاره هستند و نتوانتد سرنوشت مردم رابه جایی برسانند که نمی‌توانند برسانند.

به گزارش ایرنا، دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه - ۱۵ تیر- در سراسر کشور برگزار می شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha