۱۰ خدمت صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در بستر الکترونیک انجام می‌شود

تهران- ایرنا- مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ۱۰ مورد از خدمات اصلی این صندوق اکنون در بستر الکترونیک و به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

به گزارش ایرنا از کمیته امداد، علی عاشوری اظهار داشت: در آینده نزدیک خدمات پرداخت تسهیلات مددجویان دراین صندوق کاملا به صورت غیرحضوری خواهد بود.

وی با اشاره به دستاوردهای صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به عنوان بازوی توانمندسازی مددجویان، گفت: یکی از رسالت‌های این صندوق این است که همگام با سایر مجموعه‌های بانکی کشور بتواند خدمات خود را از طریق فضای مجازی و بسترهای الکترونیک به مشتریان ارائه دهد.

وی با بیان اینکه این اقدام از ۲ سال گذشته در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت آغاز شده است، افزود: اکنون ۱۰ مورد از خدمات اصلی صندوق در بستر الکترونیک و به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

ارائه چند خدمت دیگر به روش الکترونیک تا پایان سال

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال جاری چند خدمات دیگر از جمله سفته الکترونیک، احراز هویت و پرداخت وام به صورت کاملا غیرحضوری در ساختار صندوق، عملیاتی شود.

عاشوری گفت: با توجه به اینکه بخش زیادی از مشتریان و جامعه هدف کمیته امداد در مناطقی زندگی می‌کنند که دسترسی به شعب صندوق برای آنان سخت است، توسعه خدمات الکترونیک می‌تواند باعث رضایتمندی این گروه شود.

وی گواه موفقیت روش الکترونیکی و دیجیتال در خدمات بانکی به مددجویان را افتتاح ۳۰۰ هزار حساب جدید در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد و ادامه داد: این مساله هم منجر به صرفه‌جویی در هزینه‌های مشتریان و مددجویان می‌شود و هم صرفه‌جویی در نیروی انسانی و هزینه‌ها را ایجاد می‌کند.

عاشوری: ۱۰ خدمت صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در بستر الکترونیک انجام می‌شود

به گزارش ایرنا کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال ۱۳۹۵ مجوز تاسیس صندوق امداد ولایت را با هدف پرداخت تسهیلات به مددجویان را از بانک مرکزی دریافت کرد و از سال ۹۶ کار این صندوق با ۳۴ شعبه فعال به صورت رسمی فعالیت خود را در کشور تسری داد.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به تازگی میزان تسهیلات پرداختی این صندوق را در سال گذشته پنج هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برآورد کرد که به تعداد ۲۷۰ هزار فقره به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اعطا شده است.

عاشوری گفت: تلاش می‌کنیم با همکاری بانک مرکزی به سوئیچ بانکی مستقلی برای صندوق دست پیدا کنیم تا بتوانیم عملیات بانکی را به خوبی انجام دهیم.

۱۰ میلیون نفر عضو صندوق هستند

مدیرعامل صندوق امداد ولایت با اشاره به افزایش میزان سپرده‌گذاران در کمیته در سال ۱۴۰۲ ادامه داد: امروز حدود ۱۰ میلیون نفر عضو صندوق هستند و از خدمات آن استفاده می‌کنند.

وی افزود: همچنین، به دنبال ارائه بیشتر خدمات الکترونیک به مددجویان هستیم و امیدواریم در سال ۱۴۰۳ حداقل سه خدمت جدید را در حوزه الکترونیک ارائه دهیم. با تلاش‌هایی که صورت گرفته تمامی پیامک‌های ارسالی برای مددجویان از طریق سرشماره ویژه صندوق ارسال می‌شود که این مساله جلوی برخی سواستفاده‌ها را خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha