دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۴۰ فقره سرقت در شهریار

شهریار - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری سارق اماکن خصوصی سابقه دار با ۴۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ "پیمان فتاحی" روز چهارشنبه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان شهریار، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: مأموران اداره یکم پایگاه آگاهی با انجام اقدامات پلیسی در سطح منطقه و بررسی سوابق سارقان سابقه دار، موفق به شناسائی و دستگیری سه سارق اماکن خصوصی سابقه دار در شهریار شدند.

این مقام انتظامی افزود: ۲متهم دستگیر شده در بازجوئی های پلیس، به ۴۰ فقره سرقت اماکن خصوصی و باغات اعتراف کردند.

محل دپوی لوازم خانگی میلیاردی قاچاق در رباط کریم لو رفت

سرهنگ تیمور کلانتری فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با اشاره به جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی سودجو در یکی از محله های شهر رباط کریم، اقدام به دپوی کالای قاچاق لوازم خانگی می کنند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی رباط کریم قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات فنی، محل دپوی لوازم خانگی را شناسایی و با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازدید از انبار و بار خودروی کامیون پارک شده در محل، ۱۰هزار عدد انواع لوازم خانگی قاچاق خارجی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با بیان اینکه کارشناسان ارزش لوازم خانگی را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سارق و مالخر۲۳۰هزار بسته نخ مسروقه دستگیر شد

سرهنگ سید نظام موسوی فرمانده انتظامی شهرستان قدس در تشریح این خبر گفت: پیرو مراجعه حضوری و شکایت فردی به کلانتری ۱۲ شهرقدس مبنی بر سرقت نخ از یک انبار کارگاه تولیدی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته و تحقیقات از مالک کارگاه، سرنخی از دست داشتن یکی از کارگران واحد تولیدی در این سرقت بدست آمد، با مشخص شدن هویت فرد سارق، با هماهنگی مقام قضائی، در عملیاتی سارق در شهرستان قدس دستگیر شد.

سرهنگ موسوی تصریح کرد: سارق در بازجوئی های پلیس اعتراف کرد که در فرصتی مناسب و در ۴ ماه گذشته، نخ های تولیدی را سرقت کرده و فردی در ملارد فروخته است که با شناسائی مالخر و هماهنگی قضائی در یک عملیاتی، فرد مالخر در مخفیگاهش در ملارد دستگیر و ۲۳۰هزار بسته نخ کیف های دستی کشف شد.

کشف۲۰ تن گوشت فاسد قبل از عرضه به بازار در رباط کریم

سرهنگ تیمور کلانتری فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با اشاره به جزئیات این خبر اظهار داشت: با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک محموله گوشت گوسفندی پس از گذشت چندین روز فاسد شده و عوامل وارد کننده آن قصد توزیع گوشت های فاسد در بازار مصرف را دارند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات فنی و بررسی صحت و سقم آن، به همراه نمایندگان اداره نظارت بر بهداشت عمومی و دامپزشکی شهرستان رباط کریم و با هماهنگی مقام قضائی، موفق به کشف ۲۰ تن گوشت گوسفندی فاسد از کامیون یخچالدار شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم تصریح کرد: کارشناسان ارزش گوشت فاسد کشف شده را ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد و در این راستا یک نفر دستگیر و جهت تحقیقات به پلیس آگاهی رباط کریم منتقل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha