فرماندار اردستان: دولت سیزدهم بدنبال گرفتن حق مردم است

کاشان - ایرنا- فرماندار اردستان گفت: برخلاف برخی دولت‌ها که پیگیر حق و حقوق مردم نبودند، دولت سیزدهم پیگیر گرفتن حق و حقوق مردم است.

به گزارش ایرنا. سیدمحمد هادی احمدی طبا روز چهارشنبه در جمع فعالان بخش صنعت اردستان با بیان اینکه شهید رییسی نگاه خاصی به مجموعه مدیریت کشور داشت، تصریح کرد: نگاه دولت‌ها متفاوت است بعضی از آنها خود را بالا و دیگران را زیر دست می‌دیدند اما دولت سیزدهم خود را خادم و خدمتگزار مردم می‌داند.

احمدی طبا خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم وقتی کشور را تحویل گرفت خزانه کشور خالی بود و بدهی زیادی داشت که این دولت هنوز روزانه ۱۵ همت بدهی دولت قبل را می‌پردازد.

وی یادآور شد: در دولت‌های قبل واحدهای صنعتی اردستان مشارکت چندانی در مسائل شهرستان نداشتند و از استان نیز چیزی به این منطقه داده نمی‌شد و مردم‌ ما از محل درآمد صنایع و معادن بی بهره بودند.

فرماندار اردستان گفت: هم اکنون در این شهرستان ۹۵ معدن فعال وجود دارد که فرمانداری از آنها حمایت می کند و اجازه نمی‌دهد کسی این قشر را تضعیف کند.

احمدی طبا تصریح کرد: کارخانه سیمان نماد و مایه افتخار شهرستان است و نباید آن را تضعیف کرد، همچنین معدن طلای «کوه دم» اردستان که اکنون شمش تولید می کند، سبب توسعه این خطه خواهد شد.

فرماندار اردستان به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اشاره و گفت: روز جمعه همه باید پای صندوق رای بیایند و فرد اصلح را انتخاب کنند.

شهرستان اردستان در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha