۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۴
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85527938
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

جنایات جدید صهیونیست‌ها در نوار غزه/ دست‌کم ۲۰ نفر شهید شدند + فیلم

تهران- ایرنا- منابع خبری از افزایش شمار شهدای جنایت های امروز چهارشنبه ارتش رژیم صهیونیستی در شهر دیرالبلح و اردوگاه النصیرات در مرکز و شهر غزه در شمال نوار غزه خبر دادند.

به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی فلسطین الیوم اعلام کرد که شمار شهدای بمباران بامداد امروز چهارشنبه یک مجتمع مسکونی در خیابان ابوعریف در شهر دیرالبلح به ۱۴ نفر رسیده است.  

به گفته این شبکه، «حسن حمدان» رئیس بخش سوختگی مجتمع پزشکی ناصر شهر غزه به همراه همه اعضای خانواده‌اش از جمله شهدای این بمباران هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه همچنین شهروندان فلسطینی را که تلاش کردند به منطقه الشجاعیه در شهر غزه بازگردند، بمباران کرد که در نتیجه این جنایت، ۴ نفر شهید و ۱۷ نفر دیگر مجروح شدند.

منابع خبری همچنین از بمباران مناطق مختلف الشجاعیه و بخش شرقی منطقه التفاح واقع در شرق شهر غزه خبر دادند.

۲ شهروند فلسطینی نیز ظهر امروز چهارشنبه در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک آپارلمان در برج الوادیه در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه شهید شدند.

به گزارش ایرنا، حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در دویست و هفتاد و یکمین روز از جنگ، به شهادت شماری دیگر از ساکنان این منطقه منجر شد.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه روز سه شنبه در جدیدترین آمار خود اعلام کرد که از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی ۳۷ هزار و ۹۲۵ شهروند فلسطینی در این منطقه شهید و ۸۷ هزار و ۱۴۱ نفر نیز مجروح شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha