۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۲
کد خبرنگار: 858
کد خبر: 85527962
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعرفه و صندوق‌های اخذ رای انتخابات در گیلان توزیع شد

رشت – ایرنا - دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان گفت: توزیع برگه های تعرفه، صندوق ها و اقلام انتخاباتی در سطح شهرستان های استان انجام شد. میزان تعرفه های توزیعی همچون مرحله نخست انتخابات بیش از رقم واجدین شرایط اخذ رای پیش بینی و تامین شده است.

به گزارش ایرنا، جواد شفیعی ثابت با تاکید بر اینکه مشکلی به لحاظ کمبود تعرفه در استان وجود ندارد، افزود: واجدین شرایط اخذ رای در استان را ۲ میلیون و ۱۲ هزار نفر هستند و پیش بینی های لازم برای تامین تعرفه مورد نیاز در صورت اتمام آن در شعب اخذ رای انجام شده است.

وی شعب اخذ رای را نیز همچون انتخابات قبلی ۲ هزار و ۶۸۸ مورد عنوان کرد و افزود : به نسبت مرحله نخست انتخابات در این دوره افزایش و کاهشی در تعداد صندوق ها و شعب نداشتیم.

وی گفت: از کل شعب و صندوق های اخذ رای ۲ هزار و ۳۱۰ مورد ثابت و ۳۷۸ صندوق نیز سیار است و تمامی ارتفاعات، مناطق صعب العبور و سخت گذر استان را کامل پوشش می دهد.

شفیعی اظهار کرد: در این میان ۹۷۵ مورد از شعب اخذ رای و صندوق ها شهری و یک هزار و ۷۱۳ مورد هم روستایی است.

دبیر ستاد انتخابات استان، تعداد عوامل برگزاری انتخابات اعم از مجریان، ناظران، بازرسان و نیروهای انتظامی را ۳۵ هزار نفر ذکر و تاکید کرد: هیچ یک از نیروهای و دست اندرکاران اجرایی حق جانبداری و تبلیغ له یا علیه نامزدی ندارد و باید نهایت بی طرفی در اجرای قانون و برگزاری انتخابات را رعایت شود.

وی با بیان اینکه ابلاغیه رئیس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری هم در رابطه حفظ بی طرفی فرمانداران، بخشداران و عوامل اجرایی انتخابات و پرهیز از هر گونه هواداری از نامزدها و تاکید بر اجرای مر قانون در برگزاری این رویداد سیاسی نیز ابلاغ شده و همه موظف به رعایت آن هستند.

وی تاکید کرد: همه امکانات برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مهیاست و امید است با حضور و مشارکت حداکثری مردم شاهد برگ زرین دیگری در تاریخ این سرزمین و ملت رقم رقم بخورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha