فرماندار شادگان: شیوخ و طوایف در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات نقش آفرینی کنند

آبادان - ایرنا - فرماندار شادگان گفت: مشارکت حداکثری و ایجاد فضای پرشور در انتخابات، نیازمند حضور پررنگ شیوخ و طوایف است و باید زمینه لازم برای بهره‌گیری بیشتر از این ظرفیت فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جمال صالح‌زاده چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی با سران عشایر شادگان در حسینیه امام حسن مجتبی(ع) شادگان اظهار کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه و ترغیب مردم برای مشارکت در این یکی از وظایف افراد صاحب نفوذ است.

وی با بیان اینکه سران عشایر برای انتخاب فرد اصلح مردم را یاری و راهنمایی کنند افزود: انتخاب فرد اصلح باید بر اساس بصیرت صورت گیرد و سران عشایر می‌توانند با آگاهی، درایت و تحقیق به مردم برای شناخت فرد اصلح کمک کنند.

فرماندار شادگان گفت: انتخابات به عنوان بخشی از فرآیند نظام باعث رشد جامعه می‌شود و انتخابات ریاست جمهوری بخشی از این فرآیند عمومی است.

صالح‌زاده با اشاره به نقش شیوخ و طوایف در پرشور برگزار شدن انتخابات گفت‌: شیوخ در آگاهی بخشی افکار عمومی نقش موثری دارند و بی‌تردید حضور آنها در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری می‌تواند مشارکت حداکثری را رقم بزند.

وی بیان کرد: شیوخ و طوایف در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دور اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نقش بسزایی داشتند و قطعا روز جمعه در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری نیز نقش آفرینی خواهند کرد.

امام جمعه شادگان در این نشست افزود: مردم شادگان به خصوص سران طوایف و شیوخ در تمامی صحنه‌ها یار و یاور نهضت جمهوری اسلامی بودند و نقش تعیین کننده‌ای نیز داشتند.

فرماندار شادگان: شیوخ و طوایف در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات نقش آفرینی کنند

حجت الاسلام عبدالحسین منصوری با بیان اینکه انتخابات به مملکت اقتدار و عزت می‌دهد گفت: هر رای تاثیرش از موشک‌های قاره‌پیما، هواپیماهای جنگی و سلاح‌های پیشرفته نیز بیشتر است.

وی بیان کرد: شرکت نکردن در انتخابات همان ناآگاهی است پس جهاد تبیین و بصیرت افزایی برای انتخابات لازم به نظر می‌رسد و همه مسئولین، معتمدین و ریش‌سفیدان موظف به جهاد تبیین هستند زیرا انقلاب اسلامی دستاوردهای ارزشمندی داشته است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: مردم ایران اسلامی در مرحله اول انتخابات با حضور خود دشمن را ناامید کردند.

فرماندار شادگان: شیوخ و طوایف در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات نقش آفرینی کنند

هاشم خنفری افزود: دشمن همواره با ترفندهای مختلف سعی دارد تا مردم را از انقلاب و آرمان های رهبری دور کند ولی همواره در این راه شکست خورده است.

وی بیان کرد: عشایر شادگان به عنوان مرزبانان کشور همواره حامی و پشتیبان انقلاب هستند و در این انتخابات نیز حضور حداکثری و آگاهانه خواهند داشت.

در این نشست تعدادی از شیوخ و سران عشایر نقطه نظرات خود را در خصوص حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری بیان کردند.

فرماندار شادگان: شیوخ و طوایف در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات نقش آفرینی کنند

مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود.

سعید جلیلی و مسعود پزشکیان برای رسیدن به کرسی ریاست قوه مجریه در این مرحله به رقابت می‌پردازند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha