۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۵
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85528046
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح ملی "شوق رویش" هلال‌ احمر در استان زنجان افتتاح شد

زنجان - ایرنا - طرح ملی" شوق رویش" با شعار "جوانان محور حرکت، تابستان متفاوت" روز چهارشنبه در استان زنجان با حضور رئیس سازمان جوانان هلال احمر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، در آیین افتتاح این طرح ملی، افزود: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، سازمانی پویا و علمی است و امروز نمونه ای از طرحهای آن را با عنوان شوق رویش افتتاح کردیم که نشان می دهد طرح های اثرگذار در سازمان جوانان با وجود مسوولان علمی اجرا می شود.

حکمت الله هاشمی گفت: ۲۸ هزار جوان اثرگذار با هلال احمر استان همکاری دارند که قدرتمندترین قشر جامعه هستند و ظرفیت عظیمی محسوب می شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان با تاکید بر اینکه جوانان در فعالیت های هلال احمر از ارکان اصلی اجرای برنامه ها به شمار می روند، گفت: امروز طرح هایی که در حوزه جوانان انجام‌ می شود روانشناسانه است و همه آسیب های اجتماعی در آنها بررسی شده و در جهت رفع آنها تیم ها و کانون های مختلفی تشکیل می شود که برای اهداف بلند سازمانی و جامعه اثرگذار است.

هاشمی ادامه داد: داشتن جامعه آماده با حضور و فعالیت های تیمی محقق می شود که فعالیت های معاونت های هلال احمر با برنامه های مختلف و ادبیات مشترک برای رسیدن به حمایت از انسانها اجرا می شود که شعار اصلی و ماموریت هلال احمر است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان نیز در این مراسم،‌گفت: استان زنجان در بسیاری از آسیب های اجتماعی جزو سه استان‌ آخر است که این موضوع از فرهنگ مترقی زنجانی ها، هماهنگی اجرای برنامه های بین دستگاهی و غنی سازی اوقات فراغت نشات می گیرد.

صادق قهرمانی گفت: اگر برنامه های غنی سازی اوقات فراغت را به درستی پیش ببریم می توانیم در راستای تربیت و شکل گیری نسل مترقی تاثیرگذار باشیم.

قهرمانی ادامه داد: دستگاه های مختلفی در خصوص اجرای برنامه های اوقات فراغت برنامه ریزی می کنند که علاوه بر پیشگیری از آسیب های اجتماعی در تربیت نسل جدید نیز تاثیرگذار است.

وی یادآوری کرد: با اجرای این برنامه ها هیجانات جوانان و نوجوانان در مسیر درست تخلیه می شود و به سوی جامعه سالم و پویا هدایت می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha