۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۱۷
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85528073
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه ایلام: حضور در انتخابات عمق راهبردی ایران را در جهان تقویت می‌کند

ایلام - ایرنا - فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۵ تیرماه عمق راهبردی انقلاب اسلامی را در جهان تقویت می‌کند و اتحاد ملی را نیز بهبود می‌بخشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سیدصادق حسینی روز چهارشنبه در گردهمایی بزرگ عاشورائیان شهرستان آبدانان اظهار کرد: حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی و بخصوص مشارکت فراگیر در انتخابات ۱۵ تیرماه در قالب یک رقابت سالم بسترساز عزت و قدرت ملت ایران، تامین ثبات و آرامش اجتماعی و رفع معضلات و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم خواهد بود.

وی افزود: منصب ریاست جمهوری در قانون اساسی جایگاه بسیار مهمی است که تنظیم مناسبات داخلی و خارجی، بسیج امکانات داخلی برای اعتلای کشور، تامین و توسعه امنیت و آرامش ملی و پاسداری از ارزش‌های متعالی اسلام و ملت ایران از جمله رسالت‌های قانونی آن است.

سردار حسینی ابراز امیدواری کرد: مردم روز جمعه با حضور مسئولانه و جریان‌شناسی هوشمندانه در پای صندوق‌های رای و گزینش رییس جمهوری انقلابی، مکتبی، استکبار ستیز و خدمتگذار در ادامه راه و مسیر شهدای انقلاب اسلامی و شهدای خدمت گام بردارند.

وی یادآور شد: در مقاطعی از تاریخ انقلاب اسلامی و اتفاقات تلخ و تاسف بار مانند حوادث دهه ۶۰ و شهادت مسئولان ارشد کشور و همچنین رخداد ناگوار سقوط بالگرد و شهادت رییس جمهور و وزیر امور خارجه دولت سیزدهم به یمن برکت وجود مقام عظمای رهبری کوچکترین خللی در روند امور اجرایی و خدمات رسانی مطلوب و مستمر به مردم ایجاد نشده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام عملیات وعده صادق را بازدارنده و قدرت افزا دانست و تاکید کرد: آمریکای جهانخوار و همفکران اروپایی و اسرائیلی‌اش هیچگاه خیرخواه و طرفدار ملت ایران نبوده و عدم تعرض و تجاوز مستقیم آنها در سنوات گذشته نشانه ضعف و ناتوانی آنان و توانمندی و آمادگی کامل نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران است.

سردار حسینی ادامه داد: حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در جریان حادثه کربلا در نهایت ایثار و فداکاری و تقدیم جان شیرین خود و اهل بیت شریفش کفار و منافقان را رسوا و بقای اسلام و ترویج سیره پاک پیامبر بزرگ اسلام(ص) را نیز تضمین و توسعه بخشید.

وی انقلاب اسلامی ایران را حاصل مجاهدت حضرت امام(ره) و ولایت‌پذیری و شهادت‌پروری مردم دانست و افزود: امام راحل با اعتقاد به خدا و اعتماد به ملت ایران و بدور از تکیه و توسل به هیچ قدرتی در مقابل زورگویان متجاوز دنیا ایستاد و با عبور از سد خیانت‌های منافقان و لیبرال‌های داخلی و مهار و مدیریت شورش‌ها و غائله‌های گروهک‌های خودفروش، پایه‌های تنها حکومت اسلامی در جهان سلطه را مستحکم و امید و نشاط و سرزندگی را نیز به جهان اسلام تزریق کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha