۳۸ هزار میلیارد ریال قرارداد برای ایمن سازی راه های لرستان منعقد شد

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: طی دولت سیزدهم ۶۵۱ قرارداد به مبلغ ۳۸ هزار میلیارد ریال قرارداد در راستای ایمن سازی و نگهداری راه های استان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عارف امرایی روز چهارشنبه در جلسه عملکرد شورای هماهنگی وزارت راه و شهرسازی و ارایه عملکرد سه ساله دولت در این شورا، اظهار کرد: ۱۰ هزار میلیارد ریال مناقصه نیز برای روکش آسفالت راه های مواصلاتی بخصوص شریانی و منتهی به مرز مهران در حال انجام است.

وی افزود: طی فعالیت دولت سیزدهم ۷۸۰ کیلومتر روکش آسفالت انجام، ۱۳ کیلومتر راه فرعی تعریض و ایمن سازی و اصلاح هندسی ۲۳ نقطه حادثه خیز انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان ادامه داد: همچنین ۳۰ دستگاه پل بزرگ به طول یک هزار و ۲۰۰ متر احداث و ۱۰۰ دستگاه پل بزرگ و کوچک نیز تعمیر شد.

امرایی با اشاره به انجام هشت هزار کیلومتر خط کشی راه ها عنوان کرد: روشنایی ۴۰ نقطه در حوزه راهداری نصب و در حوزه راه روستایی نیز ۳۰۷ کیلومتر آسفالت انجام شد همچنین ۳۰۰ کیلومتر بهسازی و هوشمندسازی راه ها صورت گرفت و ۱۲ سامانه ثبت تخلفات به راه های استان اضافه شد.

امرایی تصریح کرد: طی این مدت ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تن کالا و ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار مسافر و ۱۰۸‌ هزار نفر زایر اربعین جابجا شده و ۲۸ شرکت حمل و نقل نیز ثبت شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha