۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۸:۱۲
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85528108
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۷ جلد سند مالکیت روستایی در شیروان خراسان شمالی صادر شد

بجنورد-ایرنا- رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شیروان گفت: ۱۲۷ جلد سند در سه ماهه نخست سالجاری در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر این شهرستان صادر شد.

براتعلی احمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: ۸۱ جلد سند روستایی در سه بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه و ۴۶ فقره سند شهری به همت بنیاد مسکن و همکاری اداره ثبت اسناد و املاک روستایی این شهرستان امسال صادر شد.

وی افزود: ۵۸۰ جلد سند مالکیت روستایی سال گذشته در این شهرستان صادر شد که از این تعداد ۳۹۸ فقره روستایی و ۱۸۲ جلد روستایی بوده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شیروان اضافه کرد: در مجموع؛ ۱۵ هزار و ۴۹۴ جلد سند مالکیت روستایی و شهری تاکنون در این شهرستان صادر شده که از این تعداد، ۱۴ هزار و ۴۳۳ فقره آن روستایی بوده است.

وی ادامه داد: طرح سند دار کردن اراضی روستایی طرحی با مزایای فراوان و با هزینه‌ای بسیار پایین برای روستاییان در نظر گرفته شده است که موجب دلگرمی روستاییان برای سکونت در روستاها و در نتیجه تحقق رشد تولید در این مناطق می‌شود.

احمدی با اشاره به تعامل بین بنیاد مسکن و اداره ثبت اسناد و املاک برای صدور اسناد مالکیت تاکید کرد: امید است امسال نیز با تداوم این روند شاهد سنددار شدن طیف وسیعی از جامعه شهری و روستایی باشیم.

۱۸ هزار خانوار مشتمل بر ۶۸ هزار نفر از جمعیت شیروان در مناطق روستایی این شهرستان سکونت دارند.

مرکز شهرستان ۱۵۷ هزار نفری خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha