فرماندار ملارد :برگزاری چهار انتخابات در مدت کوتاه یک رکورد برای ایران اسلام محسوب می شود

ملارد - ایرنا - فرماندار شهرستان ملارد در غرب استان تهران گفت : اقتدار و امنیت کشور در گرو حضور همه جانبه و حمایت گسترده مردم در انتخابات است و برگزاری چهار انتخابات در مدت چهار ماه یک رکورد برای نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود .

به گزارش ایرنا امین اسدی روز چهارشنبه در جمع تعدادی از صنعتگران و کشاورزان شهرستان ملارد در سخنانی توسعه کشور در همه شاخصه ها و ابعاد را یادآور شد و حضور و مشارکت فعالان اقتصادی در سایر شئونات و عرصه های اجتماعی را خواستار شد .

سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد ، کشاورزان و صنعتگران را مفیدترین افراد جامعه برشمرد که به دور از هر چالش و هیاهویی به خدمت و تلاش جهادگرانه مشغولند.

فرماندار ملارد :برگزاری چهار انتخابات در مدت کوتاه یک رکورد برای ایران اسلام محسوب می شود

وی خاطرنشان کرد: همه ما در عرصه های مختلف دارای مسئولیت اجتماعی هستیم و باید بنا بر تکلیف شرعی و انسانی به ایفای نقش بپردازیم .

اسدی افزود: رشد ناهمگون صنعت درکنار مناطق مسکونی بدون توجه به آمایش سرزمینی مشکلاتی در تامین انرژی و موارد زیست محیطی بهمراه آورده که باید اصلاح و در برنامه ریزی های آتی مدنظر قرار گیرد .

عدم استقرار صنایع آب بَر در شهرک های صنعتی درحال ساخت ملارد و شهریار و ضرورت مشورت گیری از صاحبان صنایع در پیشبرد اهداف و برنامه ریزی ها از مواردی بود که فرماندار ملارد به آنها اشاره کرد .

اسدی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات روز جمعه ۱۵ تیر اشاره کرد و گفت : ما امانتدار مردم هستیم و مهم ترین امر برای ما افزایش مشارکت است .

وی اذعان کرد : اقتدار و امنیت کشور در گرو حضور همه جانبه و حمایت گسترده مردم است و برگزاری چهار انتخابات در مدت چهار ماه یک رکورد برای نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود .

فرماندار ملارد :برگزاری چهار انتخابات در مدت کوتاه یک رکورد برای ایران اسلام محسوب می شود
در ادامه این همایش تعدادی از صنعتگران و کشاورزان به بیان مشکلات و دیدگاههای خود پرداخته و در پایان از افراد نمونه و برتر با اهدا لوح و تندیس تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است در شهرستان ملارد بیش از ۶۲۲ واحد صنفی و صنعتی دارای پروانه فعالیت دارد و سالیانه ۵۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی تولید و به بازار عرضه می شود .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha