محموله لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق در پلدختر کشف و ضبط شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی پلدختر گفت: یک هزار و ۸۷۵ قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به ارزش هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان، سرهنگ شاپور گراوند روز چهارشنبه بیان کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران پاسگاه پل تنگ این فرماندهی حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از متوقف کردن و بازرسی از خودرو موفق به کشف یک هزار و ۸۷۵ قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق و فاقد مدارک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر با اشاره به اینکه راننده خودرو ضمن تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد گفت: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

دستگیری سارق کابل و تجهیزات مخابراتی با کشف ۹ فقره سرقت در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگیری سارق کابل و تجهیزات مخابراتی با کشف ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نبی الله قاسمی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی در سطح شهر ستان خرم آباد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مجموعه انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۶ خرم آباد با اقدامات و رصد های اطلاعاتی یک سارق سابقه دار را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی، طی یک عملیات ضربتی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در روند تحقیقات و بازسازی صحنه ها تا کنون به ۹ فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی معترف شده است.

سرهنگ قاسمی با اشاره به معرفی متهم به دستگاه قضائی بیان کرد: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha