صنعتکاران صفادشت ملارد:شرکت حداکثری مردم درانتخابات  پشتوانه رئیس جمهور آینده است+ فیلم

ملارد - ایرنا - صنعتکاران صفادشت در شهرستان ملارد در غرب استان تهران شرکت حداکثری مردم در انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری را پشتوانه و حمایت دلگرم کننده برای رئیس جمهور منتخب در عرصه های داخلی و بین المللی خواندند.

به گزارش ایرنا، صنعتکاران و مدیرعامل شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت ملارد با تاکید بر اهمیت و تاثیر تک تک رای هموطنان ، همه فعالان عرصه صنعت و تولید را برای حضور پرشور در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح دعوت نمود.

مصطفی رهگذر روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به استقرار شعبه صندوق سیار در شهرک و برخی مطالبات و خواسته های به حق تولیدکنندگان و صنعتگران در بخش های زیرساختی ،صادرات و تامین منابع مالی گفت : حضور این قشر در پای صندوق های رای حامل این پیام است که از رئیس جمهور منتخب انتظار می رود نگاه ویژه ای به حوزه تولید و صنعت و حل و فصل مشکلات آنان داشته باشد.

وی افزود: حضور حداکثری در پای صندوق های رای ،پشتوانه و حمایت دلگرم کننده برای رئیس جمهور منتخب خواهد بود تا در عرصه های داخلی و بین الملل از آن برای آبادانی ایران اسلامی استفاده کند.

رهگذر تصریح کرد :برای آینده خود و فرزندانمان و همین طور توسعه صنعت و تولید باید با تمام توان برای حضور و تشویق همگان پای صندوق های رای حاضر شویم تا اتفاق خوبی برای ایرانیان بیافتد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha