تاج: مشارکت در انتخابات اهمیت بالایی دارد

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است مشارکت مردم در انتخابات روز جمعه می‌تواند نقش بسیار خوبی در تحقق برنامه‌های اعلامی رئیس جمهوری آینده داشته باشد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص اهمیت مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: به شخصه باور دارم که مشارکت مردم در انتخابات روز جمعه می‌تواند نقش بسیار خوبی در تحقق برنامه‌های اعلامی رئیس جمهوری آینده و همچنین نقش مهمی در پیشبرد اهداف نظام و کشور داشته باشد. بزرگان نظام به ویژه مقام معظم رهبری همواره بر مشارکت گسترده بر انتخابات تأکید دارند و برای رای مردم ارزش بالایی قائل هستند. جمعه هر فردی با هر سلیقه‌ای باید پای صندوق بیاید، چرا که افزایش مشارکت اهمیت بالایی دارد. امیدوارم جامعه ورزش هم به وظیفه خود عمل کنند و در انتخابات مشارکت داشته باشند.

تاج با اشاره به طرح شعار ایران قوی با ورزش از سوی رهبر انقلاب افزود: برنامه‌های رئیس جمهوری آینده برای توسعه ورزش به ویژه ورزش فوتبال می‌تواند نام ایران را در آوردگاه‌های بزرگ آسیایی و جهانی مطرح کند. البته ورزش ایران در رشته‌های مختلف عناوین زیادی در سطح جهان و المپیک کسب کرده اما نیاز به تقویت بیشتر دارد. جامعه ورزش به ویژه فوتبال همواره در تحقق مشارکت گسترده نقش داشتند و حتی در مرحله نخست انتخابات، تیم جوانان را به صورت هماهنگ پای صندوق‌های رأی آوردیم، تیمی که بیشتر نفرات آن رأی اولی بودند. باور داریم این رای اولی‌ها به قهرمانان آینده کشور تبدیل خواهند شد.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به نقش تعیین کننده قهرمانان و ستارگان فوتبال ایران در افزایش مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: ستارگان ما الگو بسیاری از جوانان و نوجوانان هستند و حضور آنها در انتخابات می‌تواند برای مشارکت تعیین کننده باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه از رئیس‌جمهوری آینده چه انتظاراتی برای پیشرفت فوتبال ایران دارد، گفت: برای ما خیلی مهم است که رئیس‌جمهوری آینده یک نگاه ویژه به ورزش و فوتبال داشته باشد. هزینه‌ای که ما در فوتبال انجام می‌دهیم از بقیه رقبا کمتر است اما عناوین بسیاری هم در بخش‌های مختلف به دست آورده‌ایم. کشور ما پهناور است و استعدادهای بسیاری هم در خود جای داده. ما در فوتبال ساحلی، فوتسال و .. عناوین خوبی در اختیار داریم و امیدوارم با نگاه ویژه رئیس‌جمهوری آینده بتوانیم روزهای خوبی را در فوتبال رقم بزنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha