سرپرست ریاست جمهوری ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای جبران خسارات سیل مازندران اختصاص داد

ساری- ایرنا- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران از صدور دستور اختصاص اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی توسط سرپرست ریاست جمهوری برای جبران بخشی از خسارات سیل جاده چالوس و جاده سوادکوه خبر داد.

فرج‌الله فتح‌الله‌پور روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان این‌که سرپرست ریاست جمهوری از نخستین ساعات پس از وقوع هر ۲ حادثه سیل جاده‌های چالوس و سوادکوه پیگیر وضعیت امدادرسانی بود، اظهار کرد: با نگاه ویژه دکتر مخبر و پیرو پیگیری‌ها و تاکیداتی که از سوی ایشان طی روزهای اخیر انجام شد، اعتبار قابل توجهی برای جبران قسمتی از خسارت‌های وارد شده به زیرساخت‌های این ۲ محور و ارائه تسهیلات به خسارت‌دیدگان حادثه اختصاص یافت.

وی افزود: این اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی به زودی پس از انجام مراحل اداری در اختیار استان قرار می‌گیرد و بر اساس اولویت‌ها نیز برای کمک به رفع مشکلات این ۲ منطقه هزینه خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران خاطرنشان کرد: سرپرست ریاست جمهوری ۲۵ خرداد و ۶ تیر پس از سیل‌های جاده چالوس و جاده سوادکوه در تماس تلفنی با استاندار مازندران بر لزوم تسریع در امدادرسانی و برآورد خسارات به منظور تامین اعتبارات مورد نیاز تاکید کرده بود و طبق وعده‌ای که داده شده بود اکنون شاهد اختصاص اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی هستیم.

سرپرست ریاست جمهوری ۵۰۰ میلیارد ریال برای جبران خسارات سیل مازندران اختصاص داد

به گزارش ایرنا، ۲۴ خرداد بر اثر بارش‌های شدید نقطه‌ای در منطقه دزدبن جاده چالوس جریان سیلابی واریزه‌ای به سمت جاده در محدوده رستوران دربند به راه افتاد که منجر به مرگ سه نفر و بروز آسیب جدی به یک واحد پذیرایی، چندین دستگاه خودرو و زیرساخت‌های این مسیر شد.

پنج تیر نیز بارش‌های شدید تابستانی در محدوده طاع‌رودبار جاده سوادکوه سیلاب واریزه‌ای مهیبی را شکل داد که به مرگ ۲ نفر، خسارت به زیرساخت‌ها، از بین رفتن ۱۶ دستگاه خودرو و آسیب جدی به چندین واحد مسکونی روستایی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha