۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۲۵
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85528248
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج هزار واحد روستایی لرستان در دولت سیزدهم بهره برداری شد

خرم آباد- ایرنا- معاون عمران روستایی بنیاد مسکن  لرستان گفت: پنج هزار و ۲۵۵ واحد روستایی در لرستان  در قالب نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حامد یاراحمدی روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی وزارت راه و شهرسازی دولت سیزدهم در لرستان اظهار کرد: از ۲ هزار و ۹۸۵ روستای استان یکهزار و ۵۶۰ روستا بالای ۲۰ خانوار است داریم که همه دارای طرح هادی هستند.

وی افزود: طرح هادی ۸۷۳ روستا بازنگری شده که ۶۰۹ روستا در دولت سیزدهم بازنگری شده است همچنین طرح هادی در ۹۴۴ روستای بالای ۲۰ خانوار اجرا شده که از این تعداد ۴۰۴ روستا در دولت سیزدهم بوده است.

به گفته یاراحمدی در سه سال گذشته ۲ میلیون و ۴۷۵ هزار متر مربع آسفالت در قالب ۴۵۰ پروژه در سطح روستاهای استان انجام شده است.

وی افزود: همچنین از ۱۵۳ هزار واحد روستایی لرستان ۱۱۶ هزار واحد معادل ۷۶ درصد مقاوم سازی شده و در این زمینه رتبه نخست کشور را دارا هستیم.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن لرستان با اشاره به نهضت ملی مسکن گفت: از ۲۸ هزار واحد روستایی که سهم استان بوده تاکنون ۱۹ هزار و ۲۲۵ واحد به بانک عامل معرفی و انعقاد قرارداد شده و ۱۴ هزار و ۴۲۵ واحد انجام شده است.

به گفته یاراحمدی تاکنون ساخت هشت هزار و ۹۸۵ واحد روستایی شروع و پنج هزار و ۲۵۵ واحد به بهره‌برداری رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha