۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۸:۰۲
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85528259
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

افزایش مشارکت شهروندان استان تهران در پای صندوق رای

تهران - ایرنا - مرحله دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستانهای تهران ری اسلامشهر پردیس و شمیرانات ، دماوند فیروز کوه پاکدشت قرچک ورامین و پیشوا شهریار ملارد شهر قدس بهارستان رباط کریم که همزمان با سراسر کشور آغاز شد افزایش چشمگیری در تعداد رای دهندگان داشت .

به گزارش ایرنا ، امروز جمعه در ساعت ۸ صبح با دستور وزیر کشور رأی گیری از واجدین شرایط انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مرحله دوم در شهرستانهای تهران ری اسلامشهر پردیس و شمیرانات ، دماوند فیروز کوه پاکدشت قرچک ورامین و پیشوا شهریار ملارد شهر قدس بهارستان رباط کریم همزمان در سراسر آغاز شد.

وزیر کشور: صیانت حداکثری از آرا/ رأی مردم حق الناس است 
 
احمد وحیدی وزیر کشور با تاکید بر اینکه رأی مردم حق الناس است و به شدت از آرا صیانت می کنیم، اظهار کرد:  انتخابات با کمال صحت و با رعایت کامل صیانت از آرای رای‌دهندگان همچون گذشته، محقق خواهد شد.

ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: فرآیند اخذ رای از رای دهندگان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح جمعه در شعب اخذ رای سراسر کشور آغاز شد.

لذا به استناد ماده ۳۶ قانون انتخابات ریاست جمهوری کلیه افرادی که تابعیت ایرانی دارند و سن آنها ۱۸ سال تمام باشد؛ یعنی متولدین روز ۸ تیرماه ۱۳۸۵ و قبل از آن می‌توانند با ارائه اصل شناسنامه و یا کارت ملی خود در انتخابات مذکور شرکت کنند.

رای دهندگان خارج از کشور که مدارک شناسایی فوق را به همراه ندارند می‌توانند با ارائه گذرنامه‌ی معتبر خود نیز رای دهند.

همچنین به منظور تسریع در احراز هویت رای دهندگان، ارائه کارت ملی برای دارندگان شناسنامه‌های قدیمی، الزامی است.

پیش از این رئیس ستاد انتخابات استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: استان تهران بزرگترین حوزه انتخابیه کشور است و کار سنگینی برای برگزاری انتخابات داریم، چهار راهبرد مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت مد نظر مقام معظم رهبری در انتخابات رعایت شد.

دماوند 

آیت‌الله جوادی‌آملی از مراجع تقلید رأی خود را در انتخابات ریاست جمهوری در محله احمدآباد دماوند به صندوق انداخت.

فرماندار و رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان دماوند از شعبه اخذ رای آبعلی بازدید کردند.

رضا طاهرخانی، به همراه رضایی‌مهر، رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان دماوند، از محل اخذ رای شعبه آبعلی بازدید کردند. 

در این بازدید، طاهرخانی ضمن بررسی روند برگزاری انتخابات تأکید کرد.

وی با تعدادی از شهروندان و اعضای شعبه به گفت‌وگو پرداخت و نظرات آن‌ها را در خصوص فرآیند اخذ رأی جویا شد.

فرماندار دماوند ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در این انتخابات، بر رعایت انصاف و شفافیت در روند برگزاری انتخابات تأکید کرد و گفت: حضور گسترده مردم نشان‌دهنده اهمیت و ارزش‌گذاری آنان به آینده کشور است.

رضایی‌مهر نیز در این بازدید، به ارزیابی عملکرد اعضای شعبه پرداخت و ضمن رفع برخی از مشکلات احتمالی، از تلاش‌های آن‌ها برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانون‌مدار قدردانی کرد.

وی اظهار داشت: تلاش‌های همه عوامل اجرایی و نظارتی برای برگزاری انتخاباتی سالم و شفاف قابل تقدیر است و امیدواریم این روند تا پایان زمان رای‌گیری ادامه یابد.
در پایان، فرماندار دماوند و رئیس هیئت بازرسی انتخابات از تلاش‌های همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات تشکر کردند و بر اهمیت همکاری و هماهنگی میان تمامی نهادهای مربوطه برای برگزاری انتخاباتی موفق تاکید نمودند.


افزایش مشارکت مردم شهرستان‌ دماوند در دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری/ تاکنون مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نداشته‌ایم 

 طاهرخانی، در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی، از استقبال مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
وی اظهار داشت: خوشبختانه مرحله دوم انتخابات با استقبال خوبی همراه بوده و از ساعت ۸ صبح بدون هیچ مشکلی آغاز شده است و از همان ابتدای ساعات رأی‌گیری، مردم در صف‌های منظم حضور یافته و مشارکت خوبی داشته‌اند.
فرماندار شهرستان دماوند افزود: تاکنون هیچ مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات مشاهده نشده است و حضور جوانان، به ویژه رأی اولی‌ها در این دوره چشم‌گیر بوده و نشان از آگاهی و علاقه نسل جدید به مشارکت در فرآیند انتخابات کشور دارد.
طاهر خانی همچنین اشاره کرد: در ۱۱۳ شعبه اخذ رأی، انتخابات با نظم و امنیت در حال برگزاری بوده و گزارش‌ها حاکی از افزایش مشارکت مردم در دوره دوم نسبت به دوره اول انتخابات ریاست جمهوری تا این لحظه است.
وی در پایان ضمن تشکر از تمامی عوامل اجرایی و نظارتی که در برگزاری انتخابات همکاری داشته‌اند، از مردم خواست تا همچنان با حضور پرشور خود در این فرآیند شرکت کنند و نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور ایفا نمایند.

حضور فعال عوامل بازرسی در شعب اخذ رأی شهرستان دماوند/ تاکنون شکایتی دریافت نشده است

مهدی رضایی‌مهر، رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان دماوند، اعلام کرد که عوامل بازرسی در تمامی شعب اخذ رأی حضور یافته و روند انتخابات را از نزدیک نظارت می‌کنند.

وی افزود: تا این لحظه هیچ شکایت خاصی در مورد انتخابات دریافت نشده و همه‌چیز به خوبی در حال پیشرفت است.

رضایی مهر ضمن ابراز رضایت از نظم و انضباط حاکم بر شعب اخذ رأی، تاکید کرد که هیات بازرسی به طور مداوم در حال پایش و کنترل اوضاع است تا از صحت و سلامت انتخابات اطمینان حاصل شود.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به عوامل بازرسی گزارش دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همکاری و حضور پرشور مردم در انتخابات نشان از درک عمیق آن‌ها از اهمیت این رویداد دارد و امیدواریم این روند تا پایان انتخابات ادامه یابد.

شهرستان ری بعنوان قبله تهران 

شهروندان استان تهران در پای صندوق رای حاضر شدند

شهروندان ری با حضور در پای صندوق های رای یک بار دیگر حماسه ساز شدند.

حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی و اماکن متبرکه ری ، مساجد و مدارس و مراکز رای گیری در ری امروز با حضور در ساعات اولیه شهروندان ری نشان از روزی پرشکوه در تاریخ برگزاری انتخابات دارد.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: آراء مردم شریف ایران پشتوانه قوی و خوبی برای رئیس جمهور منتخب و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان ری با اعلام آغاز فرآیند رأی گیری در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان عنوان کرد: در این انتخابات مردم عزیز می توانند با دو سند هویتی شناسنامه و کارت ملی اقدام به رأی ریزی نمایند. همچنین تمامی متولدین ۱۵ تیرماه ۱۳۸۵ به قبل می توانند در این انتخابات شرکت نمایند.

همزمان با سراسر کشور، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری آغاز فرأیند رأی گیری را در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان اعلام و از مردم غیور و ولایتمدار شهرستان دعوت نمود در ساعات اولیه باحضور در شعبات در انتخابات شرکت نمایند.

فرماندار ویژه شهرستان ری اعلام کرد: به کمک خداوند متعال و مدد اهل بیت علیهماالسلام و با تلاش و همکاری خوب اعضای محترم هیئات اجرایی، نظارت و بازرسی فرآیند رأی گیری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در تمامی شعب اخذ رأی شهرستان ری با ۴۶۸ صندوق همزمان با اعلام وزیر محترم کشور در ساعت ۸ صبح روز جاری آغاز گردید.

وی افزود: بنده در ابتدا از محضر تمامی مردم ولایتمدار شهرستان ری به جهت حضور حماسی در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری در روز ۸ تیرماه و ثبت عدد مشارکت ۶۴ درصد تقدیر و تشکر نموده و بدینوسیله از تمامی همشهریان گرامی دعوت می نمایم در ساعات اولیه انتخابات با مراجعه به شعب رأی خود را به صندوق ها ریخته و وظیفه شرعی و قانونی خود را در جهت سرافرازی کشور عزیزمان ادا نمایند.

دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در جنوب شرق تهران 


 همزمان با سراسر کشور، دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جنوب شرق استان تهران آغاز شد.
 پس از برگزاری دور نخست انتخابات ریاست جمهوری که با استقبال باشکوه مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک همراه شد، مردم و مسئولان این بخش از استان تهران پس از اعلام نتایج مرحله اول و راهیابی دو نامزد انتخابات، مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به مرحله دوم، تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات به کار بسته و تمامی مراحل برای اجرای قانونمند و باشکوه این رویداد مهم فراهم کردند.

شب گذشته، ستادهای انتخابات شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک با تأمین اقلام مورد نیاز شعب اخذ رأی و قرار صندوق های اخذ رأی در مخازن، مهیای برگزاری انتخابات شدند و از ساعت ۶ صبح امروز، نمایندگان فرماندار با حضور در ستادهای انتخابات، شعب، دستگاه‌های احراز هویت و اقلام شعب را تحویل گرفته و رأس ساعت ۸ صبح، کلیه شعب شهری، روستایی و سیار کار اخذ رأی را از مردم آغاز کردند.

به گفته رؤسای ستادهای انتخابات جنوب شرق استان تهران، با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته و نیازسنجی انجام شده، هیچ تغییر در تعداد شعب اخذ رأی نسبت به دور اول انتخابات ریاست جمهوری صورت نگرفته است.

ورامین

به گفته فرماندار و رئیس هیأت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان ورامین ، ۱۸۳ شعبه اخذ رأی همچون مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری، آراء مردم ورامین و جوادآباد را جمع آوری می کند.

وی افزود: تمامی ۱۸۳ شعب اخذ رای در دور اول انتخابات ریاست جمهوری در دور دوم نیز انتخابات را اجرا خواهند کرد.

قرچک 

فرماندار شهرستان قرچک نیز از آغاز رأی گیری در تمامی ۱۵۰ شعبه اخذ رأی شهری و روستایی خبر داد.

حسین فخاری به خبرنگار ایرنا گفت: با هماهنگی های به عمل آمده، کلیه ۱۵۰ شعبه اخذ رأی که در مرحله اول ریاست جمهوری، آراء مردم را جمع آوری کردند، در مرحله دوم با همان اعضا در مرحله دوم نیز فعال می باشند.

وی تصریح کرد: بر اساس گزارشات نمایندگان فرماندار، کلیه ۱۵۰ شعبه اخذ رأی بدون مشکل مرحله اخذ رأی را آغاز کرده اند و هیچ مشکلی برای پذیرایی ازمردم حماسه آفرین قرچک وجود ندارد.

مردم شهرستان پیشوا، مدفن امزاده جعفربن موسی الکاظم (ع) فرزند بلافصل امام هفتم شیعیان جهان نیز از نخستین ساعات آغاز رأی گیری خود را به شعب اخذ رأی رساندند تا به فرموده رهبر معظم انقلاب، تکمیل کننده حماسه تشییع باشکوه پیکر شهدای خدمت باشند.

پیشوا

فرماندار شهرستان پیشوا نیز از آمادگی کلیه شعب اخذ رأی برای دریافت آراء مردم خبر داد.

ابراهیم تاجیک نوری اظهار داشت: همچون مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری، در این مرحله ۷۵ شعبه اخذ رای شهری و روستایی شامل ۷۰ شعبه ثابت و ۵ شعبه سیار آراء مردم بخش مرکزی و جلیل آباد شهرستان پیشوا را جمع آوری می کنند.

وی تصریح کرد: مردم خداجوی و همیشه در صحنه پیشوا که خود نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی با قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ دارند، قطعا با حضور حماسی خود همچون مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری، عزت و اقتدار ایران اسلامی را روز افزون می کنند.

پویش خودرویی انتخابات ویژه افراد مسن و کم توان در پیشوا راه اندازی شد

همزمان با آغاز دور دوم انتخابات ریاست جمهوری و با همکاری خادمیاران رضوی، پویش خودرویی انتخابات ویژه افراد مسن و کم توان در پیشوا راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، خادمیاران رضوی شهرستان پیشوا روز جمعه با راه اندازی پویشی خودجوش، اقدام به اعزام افراد مسن و کم توان به شعب اخذ رأی نمودند تا این افراد نیز بتوانند سهم خود را در حماسه حضور مردم ایفا کنند.

در اجرای این طرح، افرادکم توان وسالمندرادرمناطق شهری وروستایی با استفاده از خودروهایی که برای این طرح در نظر گرفته شده به نزدیکترین شعبه اخذ رأی محل سکونت اعزام شده و مجدا به محل سکونت رسانده می شوند.

متقاضیان استفاده از خدمات این پویش می توانند با شماره تلفن همراه ۰۹۱۲۰۶۵۱۲۵۳ و تلفن ثابت ۳۶۷۳۳۵۷۴ تماس گرفته و از خدمات رایگان آن برخوردار شوند.

رئیس حوزه انتخابیه قدس: آغاز فرآیند رأی گیری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در ۱۲۹ شعبه شهرستان قدس 

 
 وحید گلی‌کانی فرماندار قدس با اشاره به آغاز فرآیند رأی گیری در ۱۲۹ شعبه شهرستان بیان کرد: با صدور دستور شروع انتخابات توسط وزیر محترم کشور، همزمان با سراسر کشور در شهرستان قدس نیز فرآیند رأی گیری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری آغاز و ۱۲۹ شعبه شهرستان قدس در ساعت مقرر بدون هیچ مشکلی آغاز به کار کردند. 
 
وی افزود: به منظور فعالیت به موقع شعبات اخذ رای و خدمت رسانی مطلوب‌تر به عوامل مربوطه اعضای ستاد انتخابات شهرستان قدس فرایند توزیع اقلام مورد نیاز شعبات را نظیر تعرفه‌های اخذ رای و دستگاه‌های احراز هویت را از ساعت ۴ بامداد آغاز و در ساعت ۶ صبح پایان یافت و این اقلام در اختیار نمایندگان فرماندار، عوامل اجرائی و عوامل نیروی انتظامی قرار گرفت. 
 
رئیس حوزه انتخابیه قدس تصریح کرد: از ملت همیشه در صحنه ایران سرافراز و به تبع شهروندان شهرستان قدس درخواست دارم که بار دیگر همانند گذشته با حضور پررنگ خود در انتخابات ریاست جمهوری جهت خلق حماسه‌ای دیگر که در حقیقت لبیک به آرمان‌های امام راحل، امانت شهدا و فرامین مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) است، اقدام نمایند زیرا افزایش مشارکت و هم‌افزایی ملت ایران اسلامی مشت محکمی بر دهان دشمنان است.

آغاز فرایند رای‌گیری مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری در شهرستان ملارد

امین اسدی فرماندار ملارد گفت: در این مرحله آقایان مسعود پزشکیان با کد انتخاباتی ۲۲ و سعید جلیلی با کد انتخاباتی ۴۴ با هم رقابت می‌کنند.

وی افزود: رای‌گیری در حدود ۱۹۱ شعبه اخذ رای انجام می‌شود.

بیش از ۳۵۰۰ نیروی مردمی در هیئت‌های اجرایی و نظارتی در حوزه‌های اخذ رای فعال هستند. 

۱۸۳ شعبه رأی ریزی شهرستان ورامین آماده استقبال از مردم 

  از دقایق قبل با حضور عوامل اجرایی و نظارت روند آماده سازی ۱۸۳ شعبه جهت اخذ رای در ورامین آغاز شده است .

اعلام آغاز رای گیری از سوی فرماندار شهرستان پردیس

 تمامی ۱۳۰ شعبه اخذ رای شهرستان پردیس آماده دریافت آرای مردم هستند.

شهروندان محترم حضور خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

شمیرانات

آغاز رأی‌گیری مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان شمیرانات همزمان با سراسر کشور.

صندوق سیار شماره ۱۰ به منظور تسریع و تسهیل در رأی‌گیری اعضای میز هدایت و خدمت‌گزاران شهروندان شریف شمیرانات در فرمانداری مستقر شد.

مجتبی ذاکریان فرماندار شمیرانات در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری با همراهی جمعی از اعضای ستاد انتخابات شهرستان با حضور در شعبه تکیه امامزاده قاسم علیه السلام، ضمن مشارکت در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به گفت‌وگو با اعضای شعب و بررسی فرآیند رأی‌گیری پرداخت.

اسلامشهر 

تحویل اقلام و صندوق های اخذ رأی به نمایندگان فرماندار اسلامشهر در شعب/ آغاز اخذ رای از واجدین شرایط در شهرستان اسلامشهر 

از ساعت ۵:۳۰ صبح امروز جمعه ۱۵ تیرماه تحویل اقلام و صندوق های اخذ رای، دستگاههای احراز هویت و تعرفه های رای به نمایندگان فرماندار در شعب با نظارت حسین حبیبی فرماندار شهرستان آغاز شد.

 پس از  تحویل صندوق های اخذ رای دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به نمایندگان فرماندار و استقرار صندوق های رای و حضور عوامل اجرائی و نظارت در شعب روند رای گیری از مردم از دقایقی پیش و راس ساعت ۸ صبح در شهرستان اسلامشهر آغاز شد.

فعالیت هفت شعبه اخذ رأی سیار در شهرستان شهریار 

امام جمعه شهریار رأی خود را در یکی از روستاهای شهرستان شهریار به صندوق رأی انداخت
حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حسینی نوری امام جمعه شهرستان شهریار در شعبه ۲۰۸ مدرسه هفتم تیر روستای ابراهیم آباد حضور یافته و رأی خود را به صندوق اخذ رأی انداخت.

فرماندار شهرستان شهریار از فعالیت هفت شعبه اخذ رأی سیار در این شهرستان برای اخذ رأی از مردم خبر داد.

 علیرضا فاتحی نژاد از فعالیت هفت شعبه اخذ رأی سیار در این شهرستان برای اخذ رأی از مردم خبر داد و افزود: تعداد ۲۲۰ شعبه ثابت و ۴ شعبه سیار در بخش مرکزی و تعداد ۴۴ شعبه ثابت و ۳ شعبه سیار در بخش جوقین و مجموعا ۲۷۱ شعبه آراء مردم عزیز شهرستان شهریار را جمع آوری می‌کنند.

وی ضمن تشکر از استقبال باشکوه مردم در همین ساعات اولیه رأی گیری، افزود: نحوه اخذ رأی و بررسی مدارک در شعب سیار هیچگونه تفاوتی با شعب اخذ رأی ثابت ندارد، لذا از رأی دهندگان گرامی در بیمارستان‌ها و پادگان‌ها نیز صرفاً در قبال ارائه اصل شناسنامه یا کارت ملی می‌بایست رأی گیری بعمل آید.

پاکدشت

امروز مردم ایران چشمان دشمن را کور و امیدش را ناامید خواهند کرد

 امام جمعه پاکدشت با اشاره به حساسیت انتخابات امروز گفت: امروز مردم ایران با انتخاب اصلح چشمان دشمن را کور و امیدش را ناامید خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا جوکار در گفتگو با ایرنا، با اشاره به انتخابات اظهار داشت: امروز ۱۵ تیرماه روز تعیین سرنوشت ایران و منطقه و جهان است. مردم پای صندوق رای می آیند تا نه محکم به استکبار جهانی بدهند.

وی افزود: امروز روزی است که ملت ایران با حضور باشکوه خودشان رئیس جمهور را به عنوان بالاترین مقام سیاسی و اجرایی کشور انتخاب می کنند. انتخاب امروز یک انتخاب سرنوشت ساز هم برای ملت ایران(اداره ۴ساله کشور) و هم ملت های منطقه و جهان در تداوم مسیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد.

امام جمعه پاکدشت در ادامه تصریح کرد: امروز چشمهای ملت های مختلف جهان به رای مردم ایران است انتخاب امروز در ۲تفکر بوده که اگر رییس جمهوری انتخاب شود که پشتیبان جبهه مقاومت باشد خیلی متفاوت است.

جوکار در پایان یاد آورشد:  با این انتخاب چشمان دشمنان کور، طمع دشمنان قطع و امیدش ناامید می شود. این حضور پرشور مردم و انتخاب اصلح است که امروز کار را یکسره خواهد کرد.

استکبار جهانی با هراس انتخابات ایران را دنبال می کند

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی با تکیه بر رهنمودهای گرانبهای رهبر انقلاب امام خامنه ای(حفظه الله) در حال حرکت در مسیر نظم نوین جهانی است و امروز استکبار جهانی با هراس انتخابات ایران را دنبال می کند

فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی ، با تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق، اظهارداشت: حضور حداکثری مردم تداوم سلسله عملکردهای مهم شهید جمهور آیت الله رئیسی و سردار دیپلماسی امیر عبداللهیان است.

وی در ادامه با اشاره به ایجاد فضای گفتگو با دنیا در سرفصل های دیپلماتیک سردار دیپلماسی امیر عبداللهیان بیان کرد: حرکت حسین امیر عبداللهیان درهای بسیاری را برای برون رفت از انزوا و تحریم گشود و متاسفانه در حادثه غم بار ایشان را چون شهید جمهور آیت الله رییسی از دست دادیم. اما حضور پرشور و انتخاب صحیح این تداوم را رقم می زند و امروز مردم ادامه دهنده این مسیر هستند. مردم امروز نشان می دهند که حضور در تشییع پیکر شهدای خدمت یک حضور نمادین نیست بلکه یک باور و ارمان برای ایجاد گفتگو های بین الملل در سایه صلح و پیوستگی و آرامش برای مظلومان جهان است.

۱۷۰شعبه اخذ را در پاکدشت فعال می باشد/عشایر پاکدشت در دشت لار رای خود را به صندوق می اندازند

 فرماندار پاکدشت با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری گفت: ۱۷۰شعبه اخذ را در پاکدشت فعال می باشد.

فاضل کارخانه اظهار داشت: در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۷۰شعبه اخذ رای فعال هستند که از این تعداد ۴ شعبه سیار می باشد.

وی در ادامه افزود: در دور دوم انتخابات تعدادی از شعبات اخذ رای به دلیل ازدحام جمعیت افزایش یافت و جابجایی از شعبه های کم جمعیت انجام شد، به عنوان نمونه در مصلی امام‌خمینی(ره) ۲شعبه مستقر است.

فرماندار پاکدشت در ادامه عنوان کرد: ۲هزار و ۵۰۰نفر عوامل اجرایی در این دوره انتخابات حضور دارند که به طور میانگین در هر شعبه ۱۵ تا ۱۷نفر حاضر هستند.

کارخانه در پایان با اشاره به تامین شعبه سیار برای عشایر پاکدشت خاطرنشان کرد: کار تحویل تعرفه ها و صندوق های اخذ رای از ساعت ۴:۳۰ دقیقه در شهرستان آغاز شد. با توجه به اینکه عشایر شهرستان در این فصل به دشت لار رفتند توسط شهرستان محل شعبه سیار برای دریافت رای غیورمندان عشایر پاکدشت و دیگر شهرستان ها مشخص شده است.

حضور در انتخابات وظیفه شرعی و ملی همه مااست

 صیاد عبدی رییس دادگستری پاکدشت با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم پای صندوق های رای گفت: انتخابات یک وظیفه ملی و شرعی است. چنانچه رئیس جمهور با مشارکت بیشتر مردم انتخاب شود از پشتوانه بیشتری برخورد است.

وی افزود: حضور پرشور مردم یعنی افزایش قدرت رئیس جمهور در امور داخلی و بین المللی است. دشمنان حرف های یاوه بسیار می گویند مردم بی اعتنا به سخنان دشمنان به پای صندوق های رای حضور پیدا کنند و ان شاالله هر نامزدی که رای آورد برای رفع مشکلات کشور و مردم اهتمام ویژه داشته باشد.

رئیس دادگستری پاکدشت با اشاره به تحولات تبلیغاتی نمایندگان نامزدهای انتخاباتی با رعایت قانون و در ساعت مشخص شده در شهرستان، عنوان کرد: تاکنون هیچ پرونده تخلفات انتخاباتی در دادگستری وارد نشده است. اگر برفرض احتمال پرونده تخلفاتی به دادگستری ارجاع شود حتما در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان به آن رسیدگی خواهد شد.

شهید جمهور آیت الله رییسی برای ارتقا حرکت انقلاب اسلامی در جهان زحمات بسیاری را متحمل شد و  امروز نوبت ما است که این مسیر را  ادامه دهیم و  این مسیر را با نور بصیرت پرنور و درخشان کنیم.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مسیر اسلام خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با تکیه بر رهنمودهای گرانبهای رهبر انقلاب امام خامنه ای(حفظه الله) در حال حرکت در مسیر نظم نوین جهانی است و این امر با حرکت مردم محقق می شود. تاکنون بزنگاه های بسیاری را طی کردیم و امروز کشورهای جهان بویژه دشمنان اسلام با نگاهی خیره به صندوق های رای منتظر انتخاب و نام رئیس جمهور آینده هستند و با هراس این انتخابات را دنبال می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha