۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۸:۴۰
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85528306
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

قرارِ دوباره همدانی‌ها برای تکمیل کار نیمه تمام و انتخابی آگاهانه

همدان- ایرنا- همدانی‌ها همپای ملت بزرگ ایران در صفِ خلق حماسه‌ای دیگر هستند، حماسه‌ای از جنس حضور که با هر سر انگشت خود، اقتدار، عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به چشم دشمنان نشانه بروند.

به گزارش ایرنا؛ اینجا همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین است، دیار سرداران، امیران، فرماندهان و هشت هزار شهید والامقام که صفحه‌های تقویم دیار دارالمومنین مملو از افتخارآفرینی‌ها و رشادت‌های مردان بزرگی است که در دفتر سیاسی ایران اسلامی می‌درخشند.

قرار انتخابِ همدانی‌ها برای ثبت حماسه‌ای دیگر فرا رسیده تا در کنار دیگر هموطنان خود با حضوری پررنگ در تعیین سرنوشت شان، برگ دیگری از تاریخ سیاسی کشور را ورق زنند، مردمانی دلیر و ولایت‌مدار که بارها عشق و وفاداری خود را به نظام و انقلاب اسلامی مشق کرده‌اند.

آوردگاه سیاسی کشور امروز بار دیگر منتظر حضور و مشارکت حداکثری مردمی است که هیچگاه پشت این نظام و انقلاب را خالی نکردند و بار دیگر آرمان‌های شهدا را سر دست گرفتند تا پیوند جدانشدنی مردم با نظام جمهوری اسلامی را به رخ دنیا بکشند و حماسه‌ای دیگر بیافرینند که ضامن اقتدار و شکوه ایران اسلامی است.

حالا که تب و تابِ تبلیغات نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دور دوم به ایستگاه پایانی خود رسیده، نوبت مردم است تا با مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه، برای اقتدار ایران میدان‌داری کنند و در سرنوشت سیاسی کشور سهیم شوند.

راهی که سرداران و امیران دارالمجاهدین همچون «حاج حسین همدانی» سردار جغرافیای مقاومت اسلامی پیش‌رویِ مردم این دیار قرار دارد و این راه آنچنان نورانی و هموار است که به تاسی از شهیدان سرافراز در هر عرصه و دورانی از ایران اسلامی آماده خلق حماسه هستند و امروز لحظه موعود برای ثبت حماسه ماندگار در بزرگترین عرصه سیاسی کشور فرا رسیده است.

قرارِ دوباره همدانی‌ها برای تکمیل کار نیمه تمام و انتخابی آگاهانه

مشارکت حداکثری در انتخابات، مهر تاییدی بر آگاهی سیاسی مردم

پانزدهم تیرماه به طور قطع در تاریخ سیاسی استان همدان ثبت و ضبط خواهد شد و مهر تاییدی بر شعور و آگاهی بالای سیاسی مردم این خطه از کشور و البته مشت محکمی به تبلیغات منفی استکبار جهانی است و آنجا که رهبر فرزانه انقلاب بر مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح تاکید کردند، بر این اساس امروز روز لبیک به ندای رهبری، روز تجلی بصیرت، میثاق با ولایت و انتخابی آگاهانه همراه با مشارکتی پرشور است تا مردم با حضور باشکوه خود در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر ولایت‌مداری و عشق به میهن و نظام را به منصه ظهور رسانند.

آنها نیک می‌دانند راهی که شهید جمهور آیت‌الله رئیسی طی سه سال گذشته برای پیشرفت و اقتدار هر چه بیشتر ایران اسلامی هموار کرد، این راه باید توسط رئیس جمهور منتخب تداوم یابد و این جز با انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری محقق نمی‌شود.

همدانی‌ها از این دست افتخارات در تقویم سیاسی خود کم ندارند، آنها بارها نشان داده‌اند که مرد میدان هستند و روزهاست برای لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب و برای اعتلای ایران، تلاش می‌کنند مشارکت حداکثری در انتخابات پانزدهم تیرماه همانند هشتم تیرماه رقم بخورد.

آنها نیک می‌دانند راهی که شهید جمهور آیت‌الله رئیسی طی سه سال گذشته برای پیشرفت و اقتدار هر چه بیشتر ایران اسلامی هموار کرد، این راه باید توسط رئیس جمهور منتخب تداوم یابد و این جز با انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری محقق نمی‌شود.

مشارکت حداکثری در انتخابات پانزدهم به آن اندازه مهم و اثرگذار است که در کلام نافذ رهبر معظم انقلاب نیز مجدد ساری و جاری شد و ایشان به‌تازگی در جمع مدیران و اساتید مدرسه عالی شهید مطهری فرمودند: «این انتخابات بسیار مهم است و هر کسی به اسلام، جمهوری اسلامی، ‌پیشرفت کشور،‌ بهبود اوضاع و پرکردن خلاءها علاقه مند است، ‌روز جمعه پانزدهم تیرماه این علاقه را با مشارکت در انتخابات نشان دهد».

قرارِ دوباره همدانی‌ها برای تکمیل کار نیمه تمام و انتخابی آگاهانه

همدانی‌ها؛ تاریخ‌ساز انتخابات

رهبر فرزانه انقلاب تاکید کردند: «خیلی‌ها مشکل و کار و گرفتاری دارند و یا به علل دیگر در رأی‌گیری شرکت نکردند که ان‌شاءالله در مرحله دوم اجتماع مردم پای صندوق‌های رأی، شوق‌انگیز و مایه‌ آبروی نظام باشد» و این همان خط و بیان روشن و اتمام حجت رهبر معظم انقلاب به مردم ایران است که روز جمعه پانزدهم تیرماه برای حضور پرشور در پای صندوق رای، جای هیچ بهانه‌ای را برای مشارکت نگذارند.

در حالی‌که مهلت قانونی تبلیغات یک هفته‌ای ۲ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از روزهای پرهیاهوی دور اول به پایان رسید، مردم همدان از هر قشر و جناح سیاسی در فاصله یک روز مانده به پانزدهم تیرماه و در سکوت تبلیغات کاندیداها، در تلاش برای مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات سرنوشت‌ساز هستند و از هر طریق و روشی، شهروندان را به حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح و آگاهانه تشویق و ترغیب می‌کنند.

یکی از طلاب حوزه علمیه استان همدان در گفت و گو با ایرنا، مشارکت مردم در انتخابات را پشتوانه نظام دانست و تاکید کرد: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب، هر اندازه مشارکت مردم در دور دوم انتخابات بهتر، صریح‌تر و روشن‌تر باشد، نظام برای تحقق اهداف خود در داخل و پیگیری اهداف در مجموعه امتداد راهبردی کشور، از توانایی بیشتری برخوردار خواهد شد.

حجت الاسلام نجفی ضمن دعوت از مردم استان همدان برای مشارکت حداکثری در انتخابات روز جمعه و اهتمام برای تشویق دیگر افراد برای حضور در پای صندوق‌های رای، گفت: اکنون که ملت بزرگ ایران در آستانه یکی از مراحل حساس و سرنوشت‌ساز تاریخ خود در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری قرار دارد، ضمن تکریم مقام شهدای خدمت و در رأس آنان شهید آیت‌الله رئیسی، ضروری است در موقعیت حساس کنونی احساس تکلیف کرده و مشارکت حداکثری در انتخابات روز جمعه داشته باشند.

قرارِ دوباره همدانی‌ها برای تکمیل کار نیمه تمام و انتخابی آگاهانه

صحنه انتخابات برای مردم یک جبهه است

یکی از اساتید دانشگاه نیز در گفت و گو با ایرنا گفت: مردم با بدرقه میلیونی شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت در شهرهای مختلف، قدم اول را بسیار محکم برداشتند و به فرموده رهبر معظم انقلاب، حماسه حضور در پای صندوق‌های رای مکمل قدم اول است و در دور دوم نیز باید این حماسه را تکمیل کنند.

«سینا فراهانی» با بیان اینکه با حضور قوی در پای صندوق‌های رای عزت، اقتدار، امنیت و عظمت کشور را به همه دنیا مخابره می‌کنیم، افزود: مشارکت مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، یک ویترین پررنگ در صحنه جهانی است.

یک استاد دانشگاه: صحنه انتخابات برای مردم یک جبهه است و حضور در پای صندوق‌های رای به مثابه حضور سربازان در خط مقدم این جبهه و هر رأی به مثابه یک گلوله در خشاب اسلحه این سربازان است.

به گفته وی، صحنه انتخابات برای مردم یک جبهه است و حضور در پای صندوق‌های رای به مثابه حضور سربازان در خط مقدم این جبهه و هر رأی به مثابه یک گلوله در خشاب اسلحه این سربازان است.

این استاد دانشگاه و از جامعه نخبگانی ضمن تاکید بر حضور پرشور مردم در جمعه پانزدهم تیرماه، حضور حداکثری پای صندوق‌ها را یک دستاورد برای ملت ایران خواند و گفت: ابتدای انقلاب با اینکه نتیجه به طور کامل مشخص بود و مردم خودشان انقلاب کرده بودند، اما باز هم امام خمینی(ره) انتخابات را برگزار کردند که نشان دهنده اهمیت انتخابات است.

فراهانی انتخاب رئیس جمهوری مقتدر، شجاع و عزتمند در این برهه پیچیده تاریخی را بسیار حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: در این عرصه مهم سیاسی، بار اصلی به عهده نخبگان، دانشگاهیان و دانشجویان است و تبیین اهمیت حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی وظیفه این قشار تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: مشکل ما این است که در این صحنه معادلات پیچیده دنیا، جوانان را به خوبی تفهیم نمی‌کنیم و نقش آنها در انتخابات را برایشان روشن نمی‌کنیم.

قرارِ دوباره همدانی‌ها برای تکمیل کار نیمه تمام و انتخابی آگاهانه

رای دادن یک مساله فردی نیست، تکلیف است

یکی از اعضای اتاق اصناف نیز از مردم برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رای دعوت کرد و گفت: رای دادن یک مساله فردی نیست، بلکه باید به فکر آیندگان باشیم، چراکه هر رای ما اقتدار نظام و انقلاب را به دشمنان نشان می‌دهد و گوشزد می‌کند که مردم همیشه پای کشورشان هستند.

«رحم‌خدا جرایی» با تاکید بر اینکه بازاریان و اصناف استان همدان بار دیگر در پانزدهم تیرماه با مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه خود، حماسه دیگری را خلق خواهند کرد، تاکید کرد: دنیا بار دیگر شاهد حضور حماسی ملت غیور ایران در لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب در روز جمعه خواهد بود.

وی یادآور شد: اکنون که در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت ساز دور دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری قرار داریم و چشم دوستان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به این انتخابات دوخته شده، بازاریان و اصناف همپای دیگر ملت بزرگ ایران اسلامی با شرکت پرشور و گسترده خود، به تکلیف و وظیفه خطیر خود عمل خواهند کرد.

به فردی رای دهیم که نگاهش به مسائل داخل باشد

برادر سردار شهید «حاج میرزا سلگی» نیز گفت: الان در یک عرصه انتخاباتی بسیار بااهمیتی قرار داریم که وظیفه همه مردم است در وهله نخست در انتخابات روز جمعه شرکت و در وهله دوم یک فرد اصلح را انتخاب کنند که به درد جامعه بخورد.

برادر شهید: فردی را انتخاب کنیم که چشمش به بیگانه و چند کشور ابرقدرت نباشد که برای ما کاری نمی‌کنند، بلکه نگاهش به مسائل اقتصادی داخلی و حل مسائل مردم باشد تا هرگز وابسته به بیگانگان نباشیم.

سلگی ادامه داد: فردی را انتخاب کنیم که چشمش به بیگانه و چند کشور ابرقدرت نباشد که برای ما کاری نمی‌کنند، بلکه نگاهش به مسائل اقتصادی داخلی و حل مسائل مردم باشد تا هرگز وابسته به بیگانگان نباشیم.

وی از مردم به ویژه خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان خواست: برای بقای مملکت روز جمعه پانزدهم تیرماه، پای صندوق‌های رای بیایند و به فرد اصلح که قرار است راه شهید رئیسی را ادامه دهد، رای دهند.

«زهرا ربیعی» یک رای اولی نیز گفت: از مردم می‌خواهم روز جمعه در پای صندوق‌های رای حاضر شوند تا ما بتوانیم در تعیین سرنوشت کشورمان نقش داشته باشیم و نگذاریم سرنوشت کشورمان در دست بیگانگان بیفتد.

او تاکید کرد: از مردم، همه رای اولی‌ها و خانواده آنها درخواست دارم روز جمعه در دور دوم انتخابات شرکت کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشیم.

قرارِ دوباره همدانی‌ها برای تکمیل کار نیمه تمام و انتخابی آگاهانه

انتخاب اصلح به رفاه بیشتر مردم کمک می‌کند

یکی از ورزشکاران میادین ملی و بین‌المللی نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به عنوان یک نماینده کوچک از خانواده بزرگ ورزشکاران دعوت می کنم در دوم هم شرکت کنند مانند دور اول مهر تاییدی بر انتخابات بزنند و فرد اصلحی که امروز به شدت نیاز داریم که سرنوشت کشور را در دست بگیرد، انتخاب کنند.

«مسعود چوبین» افزود: باید با مشارکت حداکثری خود در پای صندوق‌های رای، بتوانیم رئیس جمهور شایسته‌ای را انتخاب کنیم که کشور در آینده دچار چالش نشود و موقعیتی ایجاد شود که مردم در رفاه بیشتر باشند و از نظر سیاسی، اجتماعی و اقتصادی شرایط بسیار بهتری رقم بزند.

وی تاکید کرد: بار دیگر از همه ورزشکاران، قهرمانان، مربیان، مدیران، پیشکسوتان، داوران و هواداران ورزش استان همدان دعوت می‌کنم در استمرار حضور عزتمندانه‌ مردم در انتخابات، در این برهه بااهمیت کنونی نیز حضور باشکوهی در انتخابات روز جمعه پانزدهم تیرماه داشته باشند و به تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در مشارکت گسترده جامه‌ عمل بپوشانند.

اهمیت دور دوم انتخابات؛ مهم تر از دور اول است

یکی از کارمندان همدانی نیز رای دادن را حق هر ایرانی دانست و بیان کرد: کشور ما امروز در شرایط بسیار حساسی از نظر داخلی و خارجی قرار دارد و لزوم شرکت در انتخابات روز جمعه از اهمیت بالایی برخوردار است.

«حمید ربیعی» با بیان اینکه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اهمیتش به مراتب بیشتر از دور اول است،افزود: با توجه به شناخت بیشتری که در دور دوم از نامزدها از مناظرات و تبلیغات بدست آوردیم به طور قطع می‌توانیم انتخاب بهتری داشته باشیم.

وی تاکید کرد: فراموش نکنیم که حضور در انتخابات تنها تکلیف نیست، بلکه یک حق است؛ حق مردم که انتخاب کنند و به همین دلیل از همه اقشار جامعه به ویژه تمامی کارمندان و شاغلان در دستگاه‌های اجرایی دعوت می‌کنم همراه با خانواده خود، با حضور پرشور در انتخابات یک بار دیگر نقش تبیین‌گرانه تاریخی خود را با تمام قوا به نیت قرب الهی انجام دهیم.

به گزارش ایرنا؛ دور دوم انتخابات ریاست جمهوری جمعه پانزدهم تیرماه در سراسر کشور برگزار می‌شود، در این دور مردم از بین «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی» یک نفر را به عنوان رییس جمهور انتخاب می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha