رشد قابل توجه اعتبارات طرح‌های عمرانی پایتخت  

تهران بزرگ - ایرنا - فرماندار تهران با اشاره به اتفاقات خوب در حوزه بهداشت و درمان به ویژه در برخی از مناطق مانند روستای مرتضی‌گرد گفت: اعتبارات طرح‌های عمرانی پایتخت امسال نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته، بنابراین با توجه به جمعیت شهر تهران همچنان نیاز به تکمیل سرانه‌های خدماتی مشهود است.

به گزارش ایرنا از فرمانداری تهران، احمد قیومی روز چهارشنبه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تهران با تاکید بر اینکه دستگاهها اعتبارات ملی خود را از طریق اعتبارات در اختیار نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارتخانه متبوع و دستگاه‌های استانی خود پیگیری کنند، بر نظارت ویژه بر طرح‌های عمرانی از سوی معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تاکید کرد.

در این جلسه آخرین وضعیت اعتبارات طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای سال ۱۴۰۲ و همچنین موضوع بررسی و تصویب طرح‌های تملک سال ۱۴۰۳ و نیز اهمیت ثبت بودجه دستگاه‌ها و سازمان مورد بررسی قرار گرفت.

رشد قابل توجه اعتبارات طرح‌های عمرانی پایتخت  

شور و نشاط دانش‌آموزان استثنایی نوید تحقق خواستن و توانستن است

معاون استاندار و فرماندار تهران همچنین در آیین افتتاحیه پایگاه تابستانی اوقات فراغت مجتمع آموزشی نابینایان شهید محبی با اشاره به تلاش‌های مسئولان دلسوز برای رشد استعدادهای دانش‌آموزان اظهار کرد: از تلاش مسئولان در راستای پایه‌گذاری سنگ بناهایی برای داشتن الگویی برای آینده کشور قدردانی می‌شود.

قیومی در ادامه به نشاط بی‌انتهای دانش‌آموزان استثنایی اشاره کرد و آن را نشان از امید به ساختن و توانستن‌ها دانست و افزود: این نشاط شما نشان از امید به آینده است.

وی خطاب به دانش‌آموزان استثنایی که دنبال ساختن آینده خود هستند، گفت:‌ شما دارای استعدادهایی نهفته و سرشار از توان بالا هستید که باید به این استعدادها در جهت رشد و شکوفایی بال و پر داده شود.

فرماندار تهران با تاکید به اهمیت حمایت مسئولان از این قشر تاکید کرد: با حمایت مسئولان این توانایی‌ها شکوفا و از بالفعل به بالقوه تبدیل می‌شود، دستگاه تعلیم و تربیت به طور خاص باید به زمینه‌سازی برای رشد استعدادها بپردازد و در این مسیر ما در فرمانداری تهران به عنوان نقش تسهیل‌گری برای رفع مسائل در کنارتان هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha