اطلاعیه دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن درباره دور دوم انتخابات ریاست جمهوری  

نیویورک – ایرنا- دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن در اطلاعیه ای اعلام کرد: روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ (پنجم جولای ۲۰۲۴) دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده آمریکا برای اخذ رای از ایرانیان مقیم این کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در اطلاعیه دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن آمده است: با عنایت به برگزاری دوره نخست انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران، بر خود لازم می دانیم در برابر عزیزانی که از راههای دور و نزدیک و نیز از کشور کانادا، رنج راه سفر را بر خود هموار کردند و شکیبایانه در مواجهه با ناملایمت ها، برای شرکت در رأی گیری گزینش بالاترین مقام اجرایی کشور عزیزمان سنگ تمام گذاشتند، سر تعظیم و احترام فرود آورده و مراتب سپاس و قدردانی را ابراز داریم.

در اطلاعیه دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن آمده است: از این فرصت بهره می گیریم و به اطلاع هموطنان عزیزمان می رسانیم، با توجه به اینکه انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم کشیده شده است، جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ (برابر با July ۰۵th ۲۰۲۴) دور دوم انتخابات برگزار خواهد شد.

در این اطلاعیه در باره شرایط رأی دهندگان نیز آمده است که داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران و داشتن ١٨ سال تمام - متولدین ۱۵ تیرماه ١٣٨٥ (July ۵th, ۲۰۰۶) و قبل، می توانند در این انتخابات شرکت کنند.

بر اساس این اطلاعیه مدارک مورد نیاز برای رای دادن نیز شامل اصل گذرنامه ایرانی یا اصل شناسنامه ایرانی یا اصل کارت ملی است.

در اطلاعیه دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن آمده است که در تعدادی از نقاط نزدیک به مرز کانادا شعبی دایر خواهد شد. همچنین هموطنانی که موفق به شرکت در مرحله اول انتخابات نشدند، می توانند در دور دوم شرکت کنند.

بر اساس اطلاعیه دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن، جزئیات بیشتر اعم از مکان شعب اخذ رأی، از طریق پایگاههای رسمی نمایندگی اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha