رویداد "مثل ابراهیم" در مشهد برگزار شد
عکس تزئینی است

مشهد- ایرنا - رویداد بزرگ نوجوانان دهه هشتادی با عنوان "مثل ابراهیم" در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این رویداد با هدف تببین فضای انتخابات پیش‌رو و با محوریت تولیدات رسانه ای شامل پلاکارد نویسی، فعالیت در فضای مجازی، تولید محتوا برای تلفن همراه و برگزاری کافه گفت‌ و گو در ۲ بخش پسران و دختران برگزار شد.

یک کارشناس فرهنگی در این نشست و خطاب به این نوجوانان با برشمردن دستاوردهای دولت سیزدهم گفت: شهید رئیسی سعی کرد تا دستاوردهای مهمی برای کشورمان ایجاد کند و باید به این تلاش‌ها افتخار کرد.

صادق هاشمیان افزود: فضای رو به پیشرفتی که توسط رئیس جمهور شهید برای کشور ایجاد شده است با انتخاب جایگزین مناسب ادامه پیدا خواهد کرد.

رویداد "مثل ابراهیم" در مشهد برگزار شد

وی ادامه داد: از این رو انتخابات جمعه هفته آینده می‌تواند تقویت کننده این مسیر باشد و نوجوانان دهه هشتادی با دعوت درست و مناسب مردم به حضور در پای صندوق رای می‌توانند در این راه، قدم موثری بردارند.

این کارشناس فرهنگی بیان کرد: مهمترین عنصر یک انتخابات، مشارکت مردم است و باید در کنار دعوت مردم به مشارکت، دیگران را به انتخاب درست نیز راهنمایی کرد.

وی تاکید کرد: روز جمعه باید به پای صندوق‌های رای برویم تا به سفارش رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مشارکت حداکثری عمل کنیم.

هاشمیان گفت: ما باید به فردی رای بدهیم که عزت ایجاد شده توسط شهید سید ابراهیم رئیسی را دچار خدشه نکند.

وی افزود: در زمان باقیمانده تا انتخابات و برای ایجاد مشارکت حداکثری می‌توانیم با تماس تلفنی و یا گفت و گوی چهره به چهره با دیگران، مردم را به این حضور و مشارکت دعوت کنیم و برای آغاز آن می‌توانیم از خانواده خود دعوت را شروع کرده و سپس حلقه ایجاد شده را گسترش دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha