معاون استاندار: شهید رئیسی نگاه ویژه‌ای به سیستان و بلوچستان داشت

زاهدان - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شهید رئیسی نگاه ویژه‌ای به مردمان این استان داشت، گفت: سال آخر دولت‌ها سال به نتیجه رساندن بسیاری از پروژه‌ها و فصل برداشت ماحصل تلاش‌هاست و این استان در این مقطع تاریخی شاهد جهش بسیار خوبی بوده است.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، رضا شریفی در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: روابط‌عمومی‌ها باید به مردم مخابره کنند که انتخابات برای سیستان و بلوچستان در حکم سوخت موتور پیشران قطار توسعه و پیشرفت است.

وی افزود: سیستان و بلوچستان ید واحده و پاره تن نظام اسلامی است بر همین اساس رهبر معظم انقلاب نیز به این استان نگاه ویژه‌ای دارند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در موقعیت بسیار حساسی قرار داریم هم به لحاظ استانی و هم به لحاظ بین‌المللی و دنیا چشمش به ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: اتفاقات بسیار خوبی در ۲ و سه سال گذشته در استان و البته در ۴۵ سال گذشته رخ داده است که در نوع خود می‌توان گفت بی‌بدیل بوده است.

شریفی گفت: توان تیم مدیریتی از شمال تا جنوب استان برای مرکز کشور محرز شده است به گونه‌ای که در این استان نسل جدیدی از لایه‌های مختلف وجود دارد که حرف برای گفتن دارند.

وی افزود: بسیاری از کارها که می‌توانست در بازه زمانی هشت یا ۹ ساله انجام شوند در کمتر از هفت یا هشت ماه به سرانجام رسیده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در کنار ظرفیت‌های معدنی، کشاورزی، پتروشیمی، سواحل مکران و مرزی ظرفیت‌های مدیریتی و کارشناسی قابل اتکایی وجود دارد که در این دوره ارتقا یافته‌اند.

وی ادامه داد: باید خدمات نظام اسلامی به مردمان این سامان گفته شود که تا چه میزان این استان برای نظام اسلامی مهم است.

شریفی یادآور شد: رسانه‌ها و فضای مجازی و همه روابط عمومی‌ها باید کمک کنند تا هر خدمتی که نظام اسلامی برای مردم ارائه می‌کند، مردم مطلع شوند.

وی تاکید کرد: سیستان و بلوچستان، نظام مسائل خود را احصا کرده است و برای آن مبنای کارشناسی و نخبگانی همراه تجربه گذشته را دارد که می‌توان به عنوان نقشه راه با بروزآوری استمرار داشته باشد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این استان زمان برای فرصت سوزی نداریم و بایستی فرصت‌ها را دریابیم و نباید از آنها گذر کنیم. بر همین اساس معتقدیم روابط عمومی‌ها می‌توانند نقش آفرینی مهمی در این زمینه داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه ما معتقدیم پیوست رسانه می‌تواند پیوست اجتماعی و فرهنگی را تکمیل کند، بیان کرد: روابط عمومی‌ها می‌توانند جامعه را به اقناع برسانند.

شریفی با بیان اینکه به طور کلی مخاطبان، انگاره‌های منفی را راحت‌تر می‌پذیرند و این طبیعی است چرا که انگاره‌های منفی قدرت طبیعی و فردپذیری بیشتری دارد، خاطرنشان کرد: باید آرام آرام انگاره‌های منفی را در جامعه به صفر برسانیم و سپس آن را به مثبت تبدیل کنیم و در این مسیر زمان نقش بسیار مهمی دارد چراکه با از دست دادن زمان فرصت از بین می‌رود.

وی ادامه داد: اگر شخصی در جایی مرتکب کار اشتباهی شود این نظر نظام و حاکمیت نیست لذا باید مردم فارس و بلوچ بدانند فرقی با هم ندارند زیرا ما از بسیاری از خطوط ترسیم شده در استان و مشخصاً حوزه قومیت و مذهب باید عبور کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم برگردیم به دهه ۸۰ چراکه نظام مسائل و حل آن در استان شفاف و معلوم است و توان آن در استان وجود دارد، عنوان کرد: ما در استان مدیرانی داریم که بالقوه توان وزیر شدن را دارند.

وی افزود: فصل جدیدی از کار و معرفی نخبگان استان در سطح ملی در حال وقوع است و ما دست هر دولتی با هر گرایشی که برای این استان کار کند را به گرمی می‌فشاریم.

شریفی گفت: روابط عمومی‌ها باید با اتحاد مردمی ساخت و آبادانی استان را در جامعه نهادینه کنند چرا که باید انسجام درون استانی مان را حفظ کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha