حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای جرات را از دشمن می‌گیرد

تبریز- ایرنا- فعال سیاسی اصولگرا گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای جرات افکار پلید و جسارت را از دشمن می‌گیرد چون انقلاب پشتوانه مردمی دارد.

به گزارش ایرنا، میکائیل جمالپور روز چهارشنبه در جلسه ستاد دانشگاهیان سعید جلیلی در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: با نزدیک شدن به ساعت هشت صبح جمعه، ضربان قلب‌های ما بالا می‌رود زیرا هیچکدام از ما نسبت به تعیین سرنوشت کشور خود بی تفاوت نیستیم و همچنان پای نظام خواهیم بود.

وی افزود: همواره از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز همسو با انقلاب حرکت کرده و از خداوند متعال می‌خواهیم ما را در مسیر انقلاب ثابت قدم نگه دارد.

جمالپور تاکید کرد: چشم تمامی بدخواهان ایران و انقلاب اسلامی در روز جمعه به ما مردم ایران اسلامی خواهد بود و اگر حضور مردم در پای صندوق رای تا عصر جمعه باشکوه باشد، پشیمان می‌شوند و گرنه برای زمین زدن ما تلاش مضاعف به کار می‌گیرند.

وی افزود: نیروهای انقلابی باید تا عصر روز جمعه کار را تمام کنند و چشم بدنظران را از انقلاب دور بدارند، مبادا احساس کنیم تنها هستیم و روز جمعه به نام امام حسین(ع) احرام خواهیم بست.

وی گفت: بدخواهان به دنبال ایجاد بی امنی در انتخابات خواهند بود اما باید مواظب باشیم و در دام آن‌ها گرفتار نشویم.

این استاد دانشگاه با قدردانی از نامزدهای انقلابی انتخابات ریاست جمهوری که به نفع جبهه انقلاب از دور رقابت کنار رفتند، اظهار کرد: کنار رفتن این چهره‌ها به نفع انقلاب بوده و به معنای پیروزی و نشانه اتحاد و انسجام است.

وی افزود: روز جمعه با حضور گسترده نیروهای انقلابی و متدین، پیروزی از آن شهدا، رزمندگان و سعید جلیلی است.

پیروزی جریان انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری رسیدن به تمدن نوین اسلامی را آسان‌تر می‌کند

استاد دانشگاه هنر نیز با اشاره به گذشت ۵۰ روز از شهادت شهدای خدمت، اظهار کرد: آسودگی و آرامش کشور جمهوری اسلامی ایران در روزهایی که رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و سایر چهره‌های ارزشمند سیاسی را از دست داده است، به لطف ولایت فقیه و به برکت رهبر معظم انقلاب است که هیچ مشکلی نداشتیم.

حجت الاسلام سید جلال موسوی شربیانی افزود: با توجه به این‌که دکتر جلیلی ادامه دهنده راه شهید رئیسی خواهد بود، معتقد هستیم که اگر جریان انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه رای بیاورد، رسیدن به تمدن نوین اسلامی آسان تر خواهد شد.

حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای جرات را از دشمن می‌گیرد

مشکل اصلی کشور ما مدیریت است

دیگر استاد دانشگاه تبریز نیز با بیان اینکه مشکل اصلی کشور ما در مدیریت است، گفت: عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند گماشتن مدیران معتقد به آرمان‌های این بیانیه است.

مسلم اورنگی افزود: فردی باید به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود که به توانمندی داخل کشور و اصل ما می‌توانیم اعتقاد داشته باشند، ولایی بوده و نگاه به توانمندی جوانان و باورهای انقلابی را جدی بگیرد با توجه به شرایط کنونی کشور از نظر داخلی و خارجی، دکتر جلیلی تنها شخصیتی است که می‌تواند این اهداف را عملیاتی کند.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیر ماه برگزار شد و در استان آذربایجان شرقی سه هزار و ۱۶۳ صندوق رای گیری برای اخذ رای اختصاص یافته بود که ۷۳۷ صندوق سیار بود .

چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم کشید و پانزدهم تیر دور دوم انتخابات برگزار می شود .

مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در این دور با هم رقابت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha