استاندار مازندران ۲۴ طرح آسفالت راه روستایی را افتتاح کرد

ساری - ایرنا - استاندار مازندران در آیینی که به صورت نمادین در روستای تازه‌آباد از توابع شهرستان میاندرود برگزار شد، ۲۴ طرح تجمیعی آسفالت راه روستایی این استان را به صورت همزمان افتتاح کرد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف نوری روز چهارشنبه در این آیین، میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را ۳۰۰ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: بخشی از این میزان اعتبار با مشارکت مردم روستا و بقیه از منابع دولتی تامین شده است.

وی با بیان اینکه روستاییان از ارکان اصلی انقلاب اسلامی هستند و همواره در عرصه‌های مختلف حضوری فعال دارند، اظهار داشت: رئیس جمهور شهیدمان آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی با حضور در مناطق دوردست و خدمت به مردم، این عرصه را برای حضور مستمر مسئولان فراهم کرد.

وی با عنوان اینکه مسئولان نیز باید برای خدمت رسانی به مردم دغدغه داشته باشند، خاطرنشان کرد: در سالی که توسط رهبری با عنوان سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده است باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی از ظرفیت نیروهای مردمی بویژه روستاییان در امر تولید بیشتر استفاده شود.

استاندار مازندران یادآور شد : دولت مردمی برای حضور در مناطق دوردست و دورافتاده و خدمت به روستاییان که در گذشته مورد غفلت قرار گرفته بود، برنامه دارد.

استاندار مازندران ۲۴ طرح آسفالت راه روستایی را افتتاح کرد
نوری بیان کرد: با تمهیدات صورت گرفته تا پایان امسال ۱۰۰ روستای شهرستان‌های ساری و میاندرود از راه آسفالته بهره‌مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه بخشی از قیر مورد نیاز برای آسفالت راه روستایی با شرکت مردم تامین شده است، افزود: برای استفاده از ماشین‌آلات و دستگاه‌های راهداری نیز پیگیری‌های لازم در دستور کار است.

مقام عالی دولت در مازندران شمار واحدهای مسکن افتتاح شده در دولت قبل را ۱۰ هزار واحد اعلام کرد و افزود: این در حالیست که از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون، ۱۳ هزار مسکن احداث و به متقاضیان واجد شرایط اهدا شد و ساخت ۱۵ هزار واحد مسکن نیز در دست اقدام است.

نوری، روستاییان را قطب اصلی تولید در کشور معرفی کرد و گفت: خدمت به روستاییان برای مسئولان دستگاه های اجرایی یک فرصت و در عین حال وظیفه است.

استاندار مازندران با بیان اینکه راه و مسیری که رئیس جمهور شهید برای ما ترسیم کرد، بابد تداوم داشته باشد، تصریح کرد: مشارکت گسترده مردم در این دوره از انتخابات، اقتدار بیشتر نظام اسلامی را به همراه خواهد داشت.

نوری گفت: به طور قطع اقشار مختلف مردم به ویژه روستاییان با مشارکت گسترده در این دوره از انتخابات، برگ زرین دیگری را در تاریخ پرفروغ ایران اسلامی ثبت و ضبط خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha