دولت سیزدهم دوره‌ای بی‌نظیر در خدمت‌رسانی به مردم بوده است

بوشهر_ ایرنا_ استاندار بوشهر گفت: دولت سیزدهم بر اساس آمارهای رسمی و قابل استناد دوره ای بی نظیر در حوزه خدمات رسانی به مردم در عرصه های مختلف بوده است.

احمد محمدی زاده روز پنجشنبه در حاشیه هشتمین جلسه شورای اداری سال جاری در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این هشتمین جلسه‌ای بود که در سه ماه و نیم اول امسال تشکیل شده و همواره در ساعت‌های غیر اداری برای هم‌افزایی و هماهنگی بین مدیران در اهداف مشترک برگزار شد.

وی افزود: در جلسه امروز، معاونین چکیده‌ای از اقدامات و خدمات دولت در حوزه‌های امنیتی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، اقتصادی، اداری، منابع انسانی و مدیریتی را ارائه کردند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در طول سه سال گذشته، حتی یک روز را برای خدمت به مردم از دست ندادیم و از هر لحظه برای خدمت‌رسانی استفاده کردیم.

محمدی زاده بیان کرد: خدمات انجام‌شده در حوزه‌های زیرساختی مانند آب، درمان، راه‌سازی، شهرسازی، مسکن و بندرسازی و همچنین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بسیار ارزشمند بوده است.

وی با اشاره به آماده‌سازی زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای برگزاری انتخابات باشکوه افزود: از مردم استان بوشهر دعوت می کنم که روز جمعه پانزدهم تیرماه با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی، دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را ناامید و دوستان اسلام و انقلاب را امیدوار کنند.

استاتدار بوشهر گفت: مردم با انتخاب فرد اصلح راه مقدس آیت‌الله رئیسی را در خدمت به مردم ادامه می دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha