۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۴۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85528500
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

قاضی زاده هاشمی: نباید با انتخاب نادرست به عقب برگردیم

زنجان - ایرنا -عضو ستاد انتخاباتی سعید جلیلی گفت: شرکت در انتخابات و انتخاب نامزد اصلح بسیار مهم است و نباید با انتخاب نادرست به عقب برگردیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی شامگاه چهارشنبه در جمع هواداران سعید جدیدی در مسجد جامع زنجان، افزود: انتخاب سعید جلیلی به عنوان رئیس جمهور دفاع از یک شخص نیست بلکه دفاع از یک رویکرد و جبهه است.

وی خاطرنشان کرد: جلیلی خود را نوکر و خادم مردم می‌داند و بنابراین باید در روز جمعه حضور چشمگیری در پای صندوق های برای رای دادن به او داشته باشیم.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه باید همواره مشی و روش امام حسین (ع) را در پیش بگیریم، افزود:انسان‌ها مرتبا در حال امتحان هستند و همواره در دوراهی‌های زیادی قرار می‌گیرند.

این مسئول با بیان اینکه اگر در جامعه‌ای امر به معروف و نهی از منکر ترک شود پشت سر آن مشکلات عدیده‌ای به وجود می‌آید، ادامه داد: نمونه این مساله جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه است.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه جامعه اسلامی بدون امر به معروف و نهی از منکر مرده است، گفت: بالاترین امر به معروف و نهی از منکر برقراری حاکمیت الهی و توحیدی است.

وی با بیان اینکه امام راحل با رهبری انقلاب، حاکمیتی اسلامی را به ما بخشید، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مرکزیتی ایجاد کرد که پشتیبانی برای تمامی محرومان و مستضعفان جهان است.

این مسوول با بیان اینکه دشمنان در طول ۴۴ سال اخیر توطئه‌ها و ناامنی‌های زیادی علیه کشورمان ایجاد کردند، اظهار داشت: همه این دسیسه‌ها با حضور مردم شکست خورد.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه یکی از اهداف دشمن این است که ما را از درون متوقف کند، گفت: مساله‌ای که ما الان با آن مواجه هستیم این است که باید با مردم و جوانان و با توکل به خدا الگوی برای جهانیان باشیم.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه کار بزرگ شهید رئیسی این بود که اثبات کرد حرف‌های بسیاری از دشمنان، اوهامی بیش نبود، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با دادن شهدای زیادی غیرت و استقامت خود را به جهانیان ثابت کرده و حقیقت این است نباید به عقب برگردیم.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی قهرمان تاریخی است و نمی‌توانیم مثل او باشیم، اظهار داشت: آن چیزی که شهید رئیسی را رئیسی کرد همان چیزیست که رجایی را رجایی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha