نماینده مجلس: مردم با انتخاب جلیلی موجب پیشرفت کشور شوند

ایلام - ایرنا - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب رئیس جمهور دولت چهاردهم از سوی مردم یا باعث سوق یافتن جمهوری اسلامی به سمت تعالی و پیشرفت کشور می‌شود و یا منجر به بازگشت به عقب و پسرفت کشور به دهه ۹۰ خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «امیرحسین ثابتی» عصر چهارشنبه در جمع هواداران سعید جلیلی در ایلام اظهار کرد: دولت قبل به اسم مذاکره موجب شد تا تحریم‌ها علیه ایران مضاعف و نرخ دلار سه هزار تومانی به ۳۳ هزار تومان افزایش یابد.

وی رأی به یک رقیب که مدعی ندانستن و بدون برنامه است را اشتباه دانست و افزود: طیف مقابل حتی مسئولیت صحبت‌های پیشین خود را با وجود اسناد متقن نمی‌پذیرد و هرچند اکنون بیشتر مسئولان و وزرای دولت قبل در ستاد پزشکیان حضور دارند و سخنگو و مبلغ وی هستند اما پزشکیان حضور و فعالیت آنها را منکر می‌شود.

ثابتی بیان کرد: دولت روحانی هشت سال زمان داشت اما در این مدت همه شاخص‌های کشور از جمله سیاست داخلی و خارجی و معیشتی و اقتصادی را به ورطه نابودی کشاند و اکنون نیز همان تیم با این کارنامه سیاه مجدد در صدد گرفتن مسند کشور است.

وی یادآور شد: جلیلی هرچند در دولت‌های مختلف سمت خاصی نداشت اما همواره در بین مردم حضور داشته و از عمق خواسته‌ها و مشکلات مردم آگاه است و برای رشد کشور و کاهش مشکلات مردم برنامه دارد.

ثابتی تاکید کرد: برای کشور ایران اکنون فرصت آزمون و خطا نیست و فردی چون جلیلی به مشکلات کشور احاطه داشته و برنامه‌ریزی جامع دارد در حالیکه پزشکیان متکی به نظر کارشناسان مختلف برای اداره کشور است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: جلیلی برای رسیدگی به مشکلات قشر ضعیف جامعه وقت گذاشته است و به عنوان مثال به کرات در کارخانه‌هایی از جمله هپکو که توسط دولت قبل راکد شد حضور یافت و در صدد رفع مشکلات کارگران این کارخانه‌ها بود.

وی ادامه داد: جلیلی همواره در فرصت‌های مختلف در بین روستاهای دورافتاده حضور یافته و مشکلات مردم را رصد کرده و البته این حضور در بین مردم و روستاییان معطوف به زمان انتخابات نبوده و بلکه همیشگی است.

ثابتی افزود: رویکرد جلیلی در اداره کشور عدالت محوری و گسترش عدالت اجتماعی در بین تمامی طیف‌های جامعه به ویژه قشر محروم است که در سال های گذشته به علت تورم و معیشت پایین آسیب دیدند.

وی یادآور شد: افزایش فاصله طبقاتی بین لایه‌های مختلف جامعه توسط دولت‌های هاشمی رفسنجانی و روحانی باعث بروز مشکلات عدیده‌ای در کشور شد و اکنون نیز تیم پزشکیان همان برنامه ویرانگر را برای کشور دارد تا فاصله طبقاتی بیش از پیش شود.

به گفته ثابتی دولت‌های اصلاحات با برنامه‌های غلط کشور را دچار تلاطم ‌و سپس با بیان اینکه اجازه فعالیت نداریم اشتباهات خود را توجیه می‌کنند و وضعیت کنونی کشور حاصل بی برنامگی آنهاست.

این نماینده مجلس اظهار کرد: اولویت جلیلی در صورت رسیدن به ریاست جمهوری توجه به معیشت اقشار ضعیف جامعه نظیر کارگران، معلم‌ها، بازنشسته‌ها و روستایی‌ها است تا سطح رفاه اجتماعی این گروه‌ها که به علت تورم و تحریم‌ها دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند، افزایش یابد.

وی بیان کرد: جلیلی تنها نامزدی است که همواره در طول سال‌های گذشته در بین روستاییان بوده و با مشکلات آنها آشناست و برای رفع مشکلات و مطالبات آنها برنامه دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: در فرصت اندک باقیمانده باید تا حد توان آرای افراد خاکستری و نظر کسانی که دور اول به دلایل مختلف شرکت نکردند یا به دیگر نامزدها رای دادند را به سمت سبد رای جلیلی جلب کرد.

وی تاکید کرد: باید نتیجه خروجی انتخابات فردی چون جلیلی باشد که با برنامه‌های دقیق خود کشور را ۱۰ سال به جلو بکشاند در حالیکه که دولت سوم روحانی کشور را در بسیاری از شاخص‌ها به عقب راند.

ثابتی ادامه داد: به عنوان مثال ایران یک کشور صادرکننده بنزین بود اما وزیر دولت روحانی اعتقادی به ساخت پالایشگاه و نیروگاه نداشت و ایران با این تفکر غلط وزیر نفت دولت روحانی اکنون به واردکننده بنزین تبدیل شده است و در طول سال میلیاردها تومان از اعتبارات دولت صرف واردات بنزین می‌شود.

وی گفت: فردی چون عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دولت قبل که در ستاد پزشکیان فعالیت دارد به نساختن مسکن برای خانواده‌های فاقد مسکن افتخار می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتخاب هریک از این ۲ نفر سرنوشت کشور را تغییر خواهد داد و باید آرای جلیلی افزایش یابد چرا که وی دارای برنامه و اهداف مشخص است که در صورت برگزیدن باعث رفع یا کاهش عقب‌ماندگی‌ها در کشور می‌شود.

ثابتی گفت: اما در مقابل رقیب هیچ برنامه مشخصی ندارد و مدام به نظر کارشناسان برای اداره کشور اتکا دارد در حالیکه کشور به جای تشکیل یک شورای کارشناسی به یک رییس جمهور جامع به مصالح و امور داخلی و خارجی نیازمند است.

وی نوع بیان رییس جمهور را بسیار مهم دانست و یادآور شد: پزشکیان در مناظره‌ها آشکارا به شهیدان سلیمانی و رییسی توهین کرد و موجب ناراحتی افکار عمومی شد و همچنین در مباحث خود سعی در انشقاق قومیتی دارد که این روش خطرناک است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم‌ باید به واقعیت‌های جامعه آگاه شوند و در مسأله حساس ریاست جمهوری یک انتخاب عاقلانه و آگاهانه داشته باشند.

به گزارش ایرنا، گردهمایی هواداران سعید جلیلی شامگاه چهارشنبه در مجموعه نشاط ایلام برگزار شد.

مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه ۱۵ تیرماه همزمان با سراسر کشور در ۶۳۳ شعبه اخذ رأی برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha