استاد دانشگاه رازی: کشور برای رفع مشکلات نیاز به وحدت و همبستگی ملی دارد

قصرشیرین - ایرنا - عضو هیات علمی دانشگاه رازی کرمانشاه با تاکید بر ضرورت حضور در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت که کشور برای رفع مشکلات موجود نیاز به وحدت، همبستگی ملی، گفتگو، باهم بودن و در کنار هم بودن دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، قدرت احمدیان چهارشنبه در اجتماع هواداران مسعود پزشکیان در گیلانغرب واقع در غرب استان کرمانشاه افزود: اگر می خواهیم وارد تنش، گرفتاری و مشکلات شویم در خانه بمانیم و تبعات آن را بپذیریم و در صورت رای ندادن ما اگر کوچکترین آسیبی به این کشور برسد در پیشگاه خداوند، کشور و ملت شرمنده خواهیم بود از این رو باید در این برهه اخلاقی رفتار کنیم تا کشور آسیب نبیند.
وی اظهار کرد: حامل پیام قدردانی ستاد مرکزی پزشکیان از مردم اصیل و نجیب گیلانغرب و مردمان این دیار در اصالت نجابت، مردانگی و سلحشوری، مقاومت، آگاهی، بینش، فکر و دانایی بی نظیرند و شهر اول در رای دادن به حقیقت هستند.
این استاد دانشگاه با اشاره به تفاوت بین رای دادن و حضور نیافتن در انتخابات گفت: رقیب ما از زمان دولت احمدی نژاد تا دولت روحانی و دولت شهید رئیسی مهم ترین مانع شکوفایی کشور بوده چون کشور ایران با این عظمت و بزرگترین دارنده منابع انرژی جهان و دارای بزرگترین سرمایه های انسانی، منابع فرهنگی، تاریخ، تمدن، باورهای دینی و اعتقادات است که این منابع در طول دوران فعالیت رقیب ما قفل شده و همین عامل باعث شد شکوفایی و سرزندگی از این کشور رخت بربسته و ملت لاغر و فرسوده شود.
احمدیان ادامه‌ داد: کشور ما باید بالندگی داشته باشد، ایران در یک محیط خطرناک به نام خاورمیانه واقع شده که عرصه جدال با مشکلات اقتصادی خطرناک، تورم، فساد، بیکاری، فرسودگی منابع و زوال منابع ملی مواجه است، کشور ما شایسته این مسائل نیست، برای حل این‌ مسائل نیاز به وحدت و همبستگی ملی و گفتگو و همکاری با مراکز قدرت دارد.
او اضافه کرد: باید با همکاری و اقناع و گفتگو کشور را از پیچیدگی نجات داد چون عصر جدل های بیخود سیاسی پایان یافته است، تا کی یقه همدیگر را بگیریم و به همدیگر توهین کنیم، پزشکیان می خواهد به جدل های سیاسی پایان دهد و با هدف تامین نان مردم آمده و می خواهد معیشت سامان یابد.
او گفت: با حل مساله برجام و اف تی ای اف مسائل کشور حل می شود، تا زمانی که شفافیت مالی بین المللی را نپذیریم تجارت و اقتصاد کشور شکل و سامان نمی گیرد، باید به کسی رای داد و کسی را به ریاست جمهوری رساند که ظرفیت، توان و اعتقاد حل مساله را داشته باشد.

استاد دانشگاه رازی: کشور برای رفع مشکلات نیاز به وحدت و همبستگی ملی دارد

دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۱۵ تیرماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

مسعود پزشکیان و سعید جلیلی ۲ نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با هم به رقابت می پردازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha