هاشمی: یک‌هزار و ۴۲۸ طرح ورزشی در دولت سیزدهم افتتاح شد

ساری - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان با بیان این که تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی یکی از اولویت های دولت سیزدهم است، گفت: در دولت شهید رئیسی یک هزار و ۴۲۸ طرح زیرساختی ورزشی در کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کیومرث هاشمی روز پنجشنبه در بازدید از سالن کشتی حسن یزدانی در جویبار اظهار کرد: دولت سیزدهم برای ارتقا زیرساخت های ورزش کشور و تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی اهتمام جدی دارد.

وی ادامه داد: افتتاح سالن ورزشی چند منظوره در کیاپی میاندورود از جمله جدیدترین طرح ورزشی نیمه تمام کشور بود که با سرمایه گذاری روز گذشته افتتاح شد.

وی افزود: حسن یزدانی این قهرمان ملی متعلق به همه ملت ایران است و سالن کشتی این پهلوان که یک ظرفیت برای منطقه است مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

وزیر ورزش و جوانان با بیان این که حمایت از قهرمانان ملی از وظیفه های دولت و وزارت ورزش و جوانان است، اظهار کرد: در مازندران کشتی گیران نامی همانند حسن یزدانی و حتی در رشته های ورزشی دیگر همانند برادران عالمیان در تنیس روی میز حمایت خواهند شد.

هاشمی ادامه داد: تصویب قانون حق رشد برای سرمربی سازنده در ورزش کشتی از جمله ضرورت های است که باید در جهت حمایت از مربیان سازنده تصویب شود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: یک مربی سازنده که برای یک کشتی گیر زحمت های زیادی کشیده است اگر آن کشتی گیر قراردای را با تیم های مختلف منعقد کند حق رشد باید برای آن سرمربی سازنده در نظر گرفته شود.

این مقام مسوول تصریح کرد: مازندران و جویبار مهد کشتی جهان است و برای شناسایی استعدادهای ناب کشتی در این منطقه باید تلاش و سرمایه گذاری شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha