یک فعال سیاسی: مشارکت همگانی در انتخابات پیشرفت کشور را به دنبال دارد

شهرکرد - ایرنا -یک فعال سیاسی چهارمحال و بختیاری با تاکید براینکه انتخابات صحنه حضور مردم در تعیین سرنوشت خود است گفت: مشارکت همگانی مردم در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری پیشرفت و توسعه کشور را به دنبال دارد.

احمد ایرج‌پور روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ملت ایران اسلامی در شرایط حساس کنونی خود را برای یک حضور پرشور و پررونق و به تصویر کشیدن اقتدار و قدرت ملی خود به جهانیان آماده می‌کند.

وی اظهار داشت: انتخاب فرد اصلح با بیشترین آرا و با پشتیبانی عامه مردم در صحنه انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است.

رییس شورای وحدت چهارمحال و بختیاری گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات پشتوانه و نیروی محرکه قوی برای دست‌اندرکاران است و موجب می‌شود مسوولان با احساس مسئولیت بیشتری نسبت به مردم گام بردارند.

وی با تاکید بر حضور فعال و سازنده جناح‌های مختلف سیاسی و اجتماعی اظهار داشت: در این برهه زمانی نباید تشکل‌ها، جناح‌ها و گروه‌های سیاسی روندی را به کار گیرند که موجب برخورد بین سلایق باشد چرا که این اختلاف‌ها موجب کاهش قدرت، توانمندی و ضعف دولت می‌شود.

ایرج‌پور با تاکید بر اینکه تصمیم گیرنده نهایی در امر انتخابات مردم هستند گفت: انتخابات صحنه کشمکش‌های سیاسی، گروهی، جناحی و شخصی نیست بلکه همه باهم باید یک‌صدا با حضور در پای صندوق‌های رای قدرت ملی کشور را به جهانیان نشان دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری باید سرنوشت کشور با پشتوانه مردم به گونه‌ای رقم زده شود که قدرت و توان جمهوری اسلامی در منطقه و جهان ظهور و بروز داده شود.

فعال سیاسی چهارمحال و بختیاری در خصوص مطالبات مردم در دولت چهاردهم گفت: یک‌دستی، وفاق و اقتدار ملی را از مهمترین خواسته‌های ملت ایران از دولت چهاردهم عنوان کرد.

ایرج‌پور ادامه داد: برطرف کردن مشکلات اقتصادی از دیگر خواسته‌های مردم از دولت چهاردهم است که این امر با توانمندی و همگرایی دولت، مجلس و قوه قضاییه و همه دولت‌مردان حاصل می‌شود.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری روز جمعه ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha