مرزبانان سلحشور تا آخرین قطره خون خود از مرزهای کشور پاسداری می‌کنند

تهران -ایرنا- فرمانده مرزبانی انتظامی با بیان اینکه خون شهید ضامن امنیت کشور است، اظهار کرد: مرزبانان سلحشور تا آخرین قطره خون خود از مرزهای کشور حراست و پاسداری می‌کنند و شهید بزرگوار «ابراهیم مرمزی» تا آخرین نفس و قطره خون از صندوقی که آرای مردم در آن بود، حفاظت کرد.

به گزارش ایرنا از فرماندهی مرزبانی انتظامی سردار احمدعلی گودرزی در دیدار با خانواده شهید ابراهیم مرمزی، گفت: شهید مرمزی حافظ صندوق آرای مردم بود و بر تأمین امنیت صندوق رأی ریاست جمهوری تا آخرین نفس و قطره خون پافشاری کرد.

وی افزود: بدترین لحظه برای یک فرمانده زمانی است که همکار و همرزم خود را از دست می دهد. چرا که همه همکاران در واقع فرزندان ما هستند.

این مقام ارشد مرزبانی فراجا همکار و همرزم شهید مرمزی بودن را افتخاری عظیم دانست و گفت: شهید با لباس مقدس مرزبانی در انتقال صحیح و سالم صندوق آرای مردم پافشاری داشت و خون پاک خود را در راه نظم و تأمین امنیت عمومی کشور تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد.

سردار گودرزی با بیان اینکه خون و شهادت این غیورمردان و جان برکفان که فرزندان این مرز و بوم هستند، باعث آبیاری درخت تنومند انقلاب می شود، تصریح کرد: شهادت، حقیقت عظیمی است که شامل بندگان خاص می شود و شهید ابراهیم مرمزی از آن دسته از بندگان پاک خداوند متعال بود.

وی افزود: همه ما مدیون خانواده شهدا هستیم که با روزی حلال جگرگوشه های خود را پرورش داده و برای ایجاد امنیت و دفاع از کشور هدیه کردند. بر اساس فرموده بزرگان، بازماندگان شهدای عزیز به ویژه مادران و پدران در شان و ارزش، بلافاصله پس از شهدا قرار دارند و هیچ فاصله ای با شهدا ندارند.


فرزندم جان خود را تقدیم ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد

قاسم مرمزی پدر شهید ابراهیم مرمزی در این دیدار شهادت فرزندش را به سردار گودرزی و سایر همرزمان وی تسلیت گفت و اظهار داشت: افتخار می کنم که فرزندم سرباز ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با بیان اینکه فرزندش عاشق ولایت، شهادت، والدین، نظام و لباس مقدس سربازی مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بود، اظهار داشت: فرزندم برای دفاع از آرای مردم به شهادت رسید و حاضرم سایر فرزندانم را در این راه فدا کنم.

این پدر شهید گفت: ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی می گذرد و ما میلیون ها ابراهیم داریم. پسرم فرزند این مملکت است و به کشور و انقلاب علاقه ای خاص داشت و در نهایت جان خود را در راه تأمین امنیت تقدیم ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد که ما از این اتفاق خرسند هستیم.

مرزبانان سلحشور تا آخرین قطره خون خود از مرزهای کشور پاسداری می‌کنند

به گزارش ایرنا سرباز وظیفه انتظامی فرهاد جلیل پیران و گروهبان‌یکم مرزبانی ابراهیم مرمزی در نخستین ساعات بامداد شنبه ۹ تیر ماه بر اثر حمله اشرار مسلح به خودرو حامل صندوق اخذ رای دور اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در منطقه جکیگور استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha