۵۹ شعبه اخذ رای میزبان مردم چرداول در انتخابات ۱۵ تیرماه است

ایلام - ایرنا - فرماندار شهرستان چرداول گفت: ۵۹ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان پیش بینی شده است.

"علی محمدی" روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: تعداد ۱۲ شعبه ثابت روستایی، ۱۸ شعبه سیار روستایی و ۲۹ شعبه ثابت شهری برای اخذ رای در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان چرداول در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی با شکوه با حضور حداکثری مردم در این شهرستان فراهم شده است، گفت: برای بخش های تابعه این شهرستان شامل آسمان آباد ۱۷ شعبه، زاگرس ۱۲ شعبه و همچنین برای بخش شباب ۱۳ شعبه پیش بینی شده است.

فرماندار چرداول با اشاره به اینکه آموزش‌های لازم برای اعضای کاربران صندوق های رای و هیات‌های اجرایی در سطح این شهرستان انجام شده است، گفت: نشست ها و هماهنگی های لازم برای برگزاری انتخابات با حضور هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی بر انتخابات در بخش‌های مرکزی، آسمان‌آباد، شباب و زاگرس از توابع این شهرستان انجام شده است.

وی با دعوت از اقشار مختلف مردم این شهرستان برای حضور پرشور در پای صندوق های رای، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری آحاد مردم در پای صندوق های رای زمینه ساز تقویت اقتدار ملی و پشتوانه ای محکم برای دیپلماسی ایران اسلامی در سطح جهانی است.

شهرستان چرداول از توابع استان ایلام دارای چهار بخش مرکزی، آسمان آباد، زاگرس و شباب است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha