۲ بازیکن و ۲ آنالیزور قراردادهای خود با باشگاه گیتی پسند اصفهان را تمدید کردند

اصفهان- ایرنا- شادمهر کمائی و مصطفی رئیسیان بازیکنان تیم والیبال گیتی پسند و سجاد نصیری و میثم ژیان آنالیزورهای تیم های والیبال و فوتسال این باشگاه اصفهانی قراردادهای خود را برای یک سال دیگر تمدید کردند.

عضو هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند اصفهان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با هدف حضور پرقدرت در مسابقات لیگ برتر والیبال در فصل ۱۴۰۴ - ۱۴۰۳، روز گذشته شادمهر کمائی و مصطفی رئیسیان با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مدیران نسبت به ثبت و تمدید قرارداد خود برای فصل ۱۴۰۴ - ۱۴۰۳ پیوستند.

محمدحسین عراقی‌زاده ادامه داد: کمائی که بازیکن بومی است، سابقه بازی در تیم والیبال سپاهان را در کارنامه خود دارد و فصل آینده در پست لیبرو برای تیم والیبال گیتی پسند به میدان خواهد رفت.

وی اظهارداشت کرد: رئیسیان نیز، که از لیگ دسته اول باشگاه های کشور همراه با گیتی پسند بوده و در ۲ سال گذشته همراه با تیم بازی‌های تاثیر گذاری از خود در لیگ برتر به نمایش گذاشته است، فصل آینده در جمع شاگردان سعید عقیلی حضور خواهد داشت.

وی اضافه کرد: روز گذشته سجاد نصیری آنالیزور فصل پیش تیم والیبال گیتی پسند نیز قرارداد خود را به مدت یکسال دیگر تمدید کرد و به این ترتیب در فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تیم والیبال باشگاه را همراهی خواهد پیوست.

عراقی‌زاده اظهار داشت: نصیری سابقه حضور در تیم ملی والیبال نوجوانان ایران را در کارنامه خود دارد .

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان یادآور شد: هفته گذشته تیم فوتسال باشگاه با برتری چهار بر صفر مقابل مس سونگون ورزقان به قهرمانی در تورنمنت سفیر در شهر ری تهران رسید.

وی گفت: شاگردان محمد کشاورز که خود را برای حضوری موفق در لیگ‌برتر فوتسال آماده می کنند با حضور در تورنمنت باشگاه سفیر گفتمان خود را محک زدند.

عراقی‌زاده افزود: روز گذشته نیز میثم ژیان مهر که سابقه مربیگیری در تیم های پایه گیتی پسند را دارد با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مدیران گیتی پسند بعنوان آنالیزور به تیم فوتسال باشگاه جهت حضور در لیگ برتر فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اضافه شد.

به گزارش ایرنا، پیش از این، سعید عقیلی سرمربی، سعید سلیمی مدیر و همچنین محمد(هومن) باقری کاپیتان و پاسور فصل گذشته تیم گیتی پسند در سمت ‌های خود برای فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ ابقا شدند و موسی سخاوی لیبرو فصل گذشته چادر ملو اردکان، عرفان جلالی‌نژاد قدرتی زن سابق پاس گرگان، شایان سپهری‌فرد سرعتی زن فولاد سیرجان و بنیامین ایگدری پشت خط زن سابق پاس گرگان و امیرحسین ساداتی پاسور که همگی عضو تیم ملی والیبال ایران هستند نیز به این تیم اضافه شده اند.

تیم والیبال گیتی پسند در لیگ برتر ۱۴۰۲-۱۴۰۳ با کسب ۴۸ امتیاز در رده چهارم رقابت‌ها قرار گرفت.

تیم‌های گیتی پسند و سپاهان، نمایندگان اصفهان در لیگ برتر والیبال در فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ هستند.

تیم فوتسال مردان گیتی‌پسند اصفهان پنج بار به مقام قهرمانی و هفت بار به مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران دست یافته‌ است.

این تیم در سال ۱۳۹۰ قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان آسیا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha