شعبه‌های اخذ رای در اشنویه افزایش یافت

۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۷
کد خبر: 85528738
شعبه‌های اخذ رای در اشنویه افزایش یافت

مهاباد- ایرنا- فرماندار اشنویه گفت: شعبه‌های اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری برای شتاب در رای‌گیری افزایش یافته و ۲ شعبه سیار نسبت به انتخابات هفته گذشته به این شهرستان افزوده شده است.

سیدعلی ترابی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: باتوجه به فصل کوچ عشایر و جمعیت بالغ بر هشت هزار نفری عشایر این شهرستان و همچنین وجود پاسگاه مرزی نسبت به راه اندازی ۲ شعبه سیار دیگر اقدام شده است.

وی اضافه کرد: در مجموع برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۷۲ شعبه اخذ رای در اشنویه تدارک دیده شده که از این تعداد ۳۸ شعبه ثابت و ۳۴ شعبه دیگر نیز سیار است.

فرماندار اشنویه بیان کرد: همچنین بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر عوامل اجرایی شامل نیروهای شعب، نیروهای نظارتی و انتظامی برای برگزاری انتخابات در دور دوم آماده هستند.

ترابی با بیان اینکه اشنویه برای برگزاری انتخابات در آمادگی کامل به سر می برد، تاکید کرد: دست‌اندرکاران انتخابات به عنوان افراد امین و مورد اعتماد مردم و نظام اسلامی باید با رعایت اصل بی طرفی به درستی به وظایف قانونی خود عمل کنند تا شاهد انتخاباتی باشکوه و بدون حاشیه در شهرستان باشیم.

وی افزود: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای و برگزاری باشکوه انتخابات در سایه نظم و امنیت موجود می تواند برگ زرینی در تاریخ این مرز و بوم باشد.

شهرستان مرزی اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha