اجازه ضایع شدن حق مردم را در انتخابات نمی‌دهیم

سنندج- ایرنا- رئیس ستاد انتخابات کردستان گفت: به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم حق مردم در انتخابات ضایع شود و حداکثر تلاش خود را برای حفاظت از آرا ملت بکار می گیریم تا کمترین مشکلی پیش نیاید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی رمضانی روز پنجشنبه در نشست خبری در سنندج اظهار کرد: گاهی در بحث سلامت انتخابات شبهاتی به وجود می آید که واقعیت نداشته و ناشی از فضای رقابت موجود بین نامزدها و طرفداران آنهاست.

وی یاداور شد: ۲ نفر از اعضای اجرایی انتخابات به سمت نامزد خاصی گرایش داشتند که دستور داده شد از این هیات اخراج شوند و استعفا دهند.

رئیس ستاد انتخابات کردستان افزود: به دلیل رقابت بین نامزدها، برخی بداخلاقی‌های سیاسی توسط طرفداران ممکن است اتفاق بیفتد که طبیعی است ولی تضمین می دهیم انتخابات در فضایی سالم برگزار و از رای مردم حفاظت شود.

رمضانی با بیان اینکه در حوزه امنیت با فعالیت همه دستگاه‌های امنیتی در استان و شهرستان ها، تا کنون کمترین مشکل امنیتی نداشتیم، ادامه داد: جمعه قبل نیز انتخابات بدون هیچگونه خللی برگزار شد.

وی به تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات دور دوم اشاره داشت و گفت: وظیفه همه فرمانداری‌ها به استناد قانون و شرع، دفاع از رای مردم است.

رئیس ستاد انتخابات کردستان یادآور شد: ۳۱ هیات اجرایی در ۲۱ بخش در قالب هزار و ۲۹۶ شعبه اخذ رای، کار برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را برعهده دارند.

رمضانی با اشاره به اینکه متولدین ۱۵ تیرماه سال ۸۵ می توانند در دور دوم انتخابات شرکت کنند، اضافه کرد: رای دهندگان باید کارت ملی هوشمند یا شناسنامه همراه داشته باشند، ضمن اینکه ادارات ثبت احوال نیز در روز انتخابات، آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

وی مشارکت گسترده در انتخابات را کلید توسعه استان دانست و گفت: رسانه‌ها لزوم شرکت در انتخابات و زیان مشارکت پایین را برای مردم تبیین کنند.

دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فردا جمعه ۱۵ تیرماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha