برای ساختن ایران قوی آمده‌ایم/ بروزرسانی می‌شود

زاهدان - ایرنا - مردم پایتخت وحدت اسلامی در دومین دور انتخابات ریاست جمهوری با حضور مسوولانه خود علاوه‌بر انجام تکلیف دینی و سیاسی، از حق خود در تعیین سرنوشت کشور استفاده می‌کنند و برای ساختن آینده ایران گام بر می‌دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرآیند برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران پس از تأیید صلاحیت ۶ نفر از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری از سوی شورای نگهبان، در تاریخ بیستم خردادماه، رقابت بین مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف به عنوان نامزدهای واجد شرایط چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، آغاز شد و پس از انصراف قاضی زاده هاشمی و زاکانی از صحنه رقابت، انتخابات میان چهار نامزد باقی مانده در هشتم تیر ماه برگزار شد. با اعلام نتایج رسمی انتخابات تا پیش از ظهر شنبه ۹ تیرماه، انتخابات به دور دوم کشیده شد که طبق قانون، یک هفته بعد یعنی امروز ۱۵ تیرماه برای بار دوم باید رای گیری انجام شود.

امروز روز موعود است ۱۵ تیرماه که دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در جای جای کشور در جریان است خبرنگاران ایرنا برای پوشش میدانی اخبار و حواشی این رویداد بزرگ و سرنوشت ساز آینده کشور در مدرسه شهید بهشتی مستقر شده‌اند تا لحظه به لحظه این رویداد بزرگ را با مخاطبان این رسانه به اشتراک بگذارند.

از ساعت هشت صبح امروز رای‌گیری مرحله دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در ۸۵۳ شعبه ثابت و ۹۴۷ شعبه سیار سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود.

حدود یک‌میلیون و ۹۱۹ هزار نفر در سیستان و بلوچستان می‌توانند در انتخابات پیش رو شرکت کنند که از این تعداد ۱۸۸ هزار نفر رای اولی بوده و در واقع با مشارکت پیش رو در انتخابات جشن تکلیف سیاسی خویش، را پاس می‌دارند.

با اینکه ساعت شروع اخذ رأی به طور رسمی از ساعت هشت صبح در سراسر کشور آغاز شد اما مردم پایتخت وحدت اسلامی از دقایقی قبل در شعب اخذ رأی حضور داشتند تا جزو نخستین افرادی باشند که رأی خود را داخل صندوق می‌اندازند، گزارش خبرنگاران ایرنا از سراسر سیستان و بلوچستان حکایت از حضور صبحگاهی مردم در پای صندوق های رای دارد تا ضمن انجام تکلیف سیاسی خود، بار دیگر به دشمنان ثابت کنند که هیچ گونه توطئه‌های آنها را در انجام وظیفه سیاسی خود منصرف نخواهد کرد.

۸:۲۹ مشارکت ۵۱ درصدی مردم سیستان و بلوچستان در انتخابات ریاست جمهوری

 دبیر ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان از مشارکت ۵۱ درصدی مردم استان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: بیش از ۹۵۴ هزار رای صحیح بود.

عباس ابراهیمی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ضمن قدردانی از مردم برای حضور پرشورتر از گذشته در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: در این مرحله ۹۷۰ هزار و ۱۱ برگ تعرفه در سیستان و بلوچستان مصرف شد.

۰:۴۴ مشارکت مردم سیستان و بلوچستان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری افزایش داشته است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: افزایش مشارکت مردم این استان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نشان از حضور نخبگان اجتماعی در صحنه انتخابات است.

 ۲۳:۲۱ فیلم| تب داغ انتخابات در پایتخت وحدت اسلامی

 حضور پرشور شهروندان محلات مختلف شهر زاهدان در پای صندوق‌های رای، مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حاضر شده و برای آینده ایران قدم برداشتند.

 ۲۳:۲۰ فیلم | جنب و جوش زاهدانی ها در واپسین لحظات انتخابات ریاست جمهوری

 جنب و جوش زیادی بین شهروندان زاهدانی در واپسین لحظات انتخابات ریاست جمهوری در شامگاه جمعه پانزدهم خرداد ماه به چشم می‌خورد و همچنان مردم در صف‌ها حضور دارند تا رای خود را به صندوق بیندازند.

۲۲:۲۴ استاندار: حضور مردم سیستان و بلوچستان در انتخابات نسبت به دور اول افزایش چشمگیری داشته است

استاندار سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از حضور آگاهانه و بابصیرت مردم استان در پای صندوق های اخذ رای، گفت: در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شاهد افزایش مشارکت نسبت به دور اول در این استان بودیم.

۲۲:۰۴  فیلم | بدون تعارف با رئیس جمهور؛ مطالبات زاهدانی‌ها از منتخب ملت

شهروندان زاهدانی در گفت‌وگو با دوربین ایرنا از آرزوها، نگرانی‌های چهار سال آینده و انتظارات خودشان از منتخب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفتند.

۲۱:۲۲ فیلم | اصحاب فرهنگ و هنر سیستان و بلوچستان با حضور خود در انتخابات به مشارکت معنا می‌بخشند

علی سرگزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: اصحاب فرهنگ و هنر استان با حضور پررنگ خود پای صندوق رای به بحث مشارکت در انتخابات معنا می‌بخشند.

۲۱:۱۷ زنان سیستانی و بلوچستانی پیشتاز مشارکت در انتخابات

 زنان سیستانی و بلوچستانی به عنوان کنشگران اجتماعی در قالب‌های مختلف در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نیز همچون دور نخست با حضور حداکثری و پرشور پیشتاز این عرصه تاثیرگذار در سرنوشت کشور هستند.

۲۱:۱۰ فیلم | پیامی از سیستان و بلوچستان؛ مردم و این صف ها را رئیس جمهور منتخب فراموش نکند

 مردم سیستان و بلوچستان با حضور پرشور در صف رای گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از رییس جمهور آینده خواستند تا این حماسه مردمی را فراموش نکند.

۱۹:۱۸ فیلم | حضور ساحل نشینان بلوچستان در انتخابات ریاست جمهوری

مردم انقلابی ساحل نشینان بلوچستان بویژه چابهار همگام با سرارسر کشور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری حضور پرشوری در پای صندوق های رای داشتند.

 ۱۹:۱۲ حضور حماسی ورزشکاران از هامون تا مَکُران؛ ایران قوی با مشارکت حداکثری در انتخابات

 ورزشکاران سیستان و بلوچستان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری همچون مرحله اول با مشارکت حداکثری در میدان ملی و سیاسی کارنامه درخشانی از خود برجا گذاشته و نتیجه حضور پرشور پای صندوق‌های رای را سربلندی، اقتدار و امنیت ملی دانستند.

۱۸:۵۰ فیلم| حضور شیعه و سنی خاش در پای صندوق اخذ رای

مردم شیعه و سنی خاش سیستان و بلوچستان همگام با سایر شهروندان ایران اسلامی در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای تعیین سرنوشت خود در پای صندوق اخذ رای حاضر شدند.

۱۸:۳۶ معاون استاندار سیستان و بلوچستان: مردم حضور در انتخابات را به ساعات پایانی موکل نکنند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از مردم شریف استان درخواست دارم همانگونه که از ساعات نخستین آغاز فرآیند اخذ رای تاکنون حضور چشمگیری در پای صندوق‌های رای داشته‌اند حضور در پای صندوق‌های رای را به ساعات پایانی موکل نکنند.

 ۱۸:۳۴ شور و شوق انتخابات سن و سال نمی‌شناسد؛ از حضور زوج مسن بمپوری تا شوق کودکان پای صندوق رای

شور و شوق انتخابات در استان ولایتمدار سیستان و بلوچستان در حالی سن و سال نمی‌شناسد که در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شاهد حضور پیرمردان ۸۸ ساله، بانوان سالخورده، کوتاه قامتان بلند همت، زوج مسن بمپوری و حتی شوق کودکان پای صندوق رای هستیم.

۱۸:۲۵ حضور پرشور اصحاب فرهنگ و رسانه سیستان و بلوچستان در پای صندوق‌های رای

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از حضور پرشور اصحاب فرهنگ، هنر، قرآن و رسانه این استان در پای صندوق‌های رای خبر داد کرد.

۱۷:۳۶ فیلم| حضور ارتشیان خاش در پای صندوق رای

 انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با استقبال گرم مردم و ارتشیان شهرستان خاش در پای صندوق اخذ رای همراه شد.

۱۷:۳۴ نسل جوان پای کار انقلاب؛۱۸۸هزار از واجدان شرایط رای دادن درسیستان وبلوچستان رای اولی هستند

 امروز نسل جوان و نوجوان سیستان و بلوچستان درحالی پای کار انقلاب آمده که به گفته آنان بویژه رای‌اولی‌ها، مشارکت حداکثری مردم در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، گفتن «آری» به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

۱۶:۵۴ فیلم| نقش‌آفرینی مرزبانان سیستان و بلوچستان در میدان انتخابات

مرزبانان غیور سیستان و بلوچستان علاوه بر حراست و حفاظت از مرزهای جمهوری اسلامی ایران، با شرکت در دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری با آرمان‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.

۱۶:۳۷ فیلم| حضور جامعه سلامت زاهدان در انتخابات

 جامعه سلامت، کادر درمان و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان همگام با حضور پرشور ملت غیور ایران اسلامی برای ثبت برگ‌زرینی دیگر پای صندوق رای انتخابات ریاست جمهوری آمدند.

۱۶:۳۴ افزایش معنادار مشارکت مردم سیستان و بلوچستان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان با اعلام افزایش چشمگیر مشارکت مردمی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تا این لحظه نسبت به دور اول آن، گفت: مردم ولایتمدار استان نشان خواهند داد که پیرو امامین انقلاب و پای کار آرمان‌های نظام و شهدا هستند.

۱۶:۳۰ حضور بزرگان طوایف سیستان و بلوچستان در انتخابات؛ نماد اتحاد و برادری

سران و بزرگان طوایف مختلف سیستان و بلوچستان از شمال تا جنوب این استان همگام با سایر اقشار جامعه با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای بار دیگر حماسه‌ای از جنس حضور، اتحاد و همدلی آفریدند.

۱۶:۰۶ فیلم| روایت خبرنگاران سیستان و بلوچستان از ادای تکلیف در انتخابات

خبرنگاران سیستان و بلوچستان با حضور در شعبه ویژه فرهنگ و هنر و رسانه در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در کنار سایر اقشار جامعه پای صندوق اخذ رای حاضر و حماسه ماندگار انتخابات ریاست جمهوری را روایت کردند.

 ۱۵:۱۱ فیلم | انتخابات در سیستان و بلوچستان نماد وحدت است

 ابوالفضل احمدزاده سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی زاهدان گفت: شرکت در انتخابات در سیستان و بلوچستان نماد وحدت تلقی می‌شود و بیشتر مردم شیعه و سنی استان در انتخابات ریاست جمهوری همدلی خود را به نمایش گذاشتند.

۱۴:۰۴ فعالیت ۲۵۲ تیم عملیاتی شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان در انتخابات

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: ۲۵۲ تیم‌ عملیاتی این شرکت امروز جمعه به صورت آماده باش کامل بوده و تمام توان خود را برای تامین برق مطمئن و پایدار مراکز انتخاباتی به کار می‌گیرند.

 ۱۳:۵۴ میدان داری علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان در دور دوم انتخابات؛هر رأی تیری بر قلب دشمن

علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان با حضور در پای صندوق‌های رای، مشارکت حداکثری در دور دوم انتخابات را امری ضروری دانسته و گفتند: هر رأی تیری به قلب دشمنان و بدخواهان نظام است.

۱۳:۳۱ خلق حماسه دیگر با حضور پرشور مردم در دور دوم انتخابات/ شتاب قطار توسعه با حضور حدکثری

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه زابل گفت: مردم فهیم و بصیر استان به ویژه در منطقه سیستان امروز با حضور پای صندوق‌های رأی صحنه حماسی دیگری را خلق کردند و از لحظات آغازین رأی گیری در شعب حضور پررنگی دارند.

۱۲:۱۶ فیلم | فضای سیستان و بلوچستان برای برگزاری یک انتخابات پرشور فراهم است

سردار احمد شفاهی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: خوشبختانه حضور مردم در پای صندوق رای حضور بسیار شکوهمندی است و فضای استان برای برگزاری یک انتخابات سالم فراهم شده است.

۱۲:۰۱  ۱۱۸ شعبه ثابت و سیار در حال جمع‌آوری آرای مردم چابهار هستند

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: ۱۱۸ شعبه ثابت و سیار در حال جمع آوری آرای مردم این شهرستان هستند تا شاهد مشارکت حداکثری بود و این حضور تیری دیگر بر پیکر دشمن خواهد بود.

۱۱:۴۷ فیلم | حضور پرشور زاهدانی‌ها در پای صندوق رای

 فرایند رای گیری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در پایتخت وحدت اسلامی از ساعت هشت صبح امروز جمعه ۱۵ تیرماه همزمان با سراسر کشور آغاز شد و شیعه و سنی زاهدان حضوری پرشور در این دوره از انتخابات رقم زدند.

۱۱:۴۴ مردم با انسجام بیشتر در پای صندوق رأی حاضر شوند

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: از مردم انتظار داریم با انسجام بیشتر در ساعت‌های اولیه رأی‌گیری، در پای صندوق رأی حاضر شوند.

حجت الاسلام و المسلمین علی موحدی راد روز جمعه با حضور شعبه اخذ رای در مدرسه شهید بهشتی زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امیدواریم همه مردم برای ساختن ایرانی قوی با حضور پای صندوق های رای، حماسه‌ای از جنس حضور خلق کنند.

 ۱۱:۳۹ فیلم | یک رای می تواند سرنوشت ساز باشد

 حجت الاسلام و المسلمین علی موحدی راد رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: یک رای هم می‌تواند برای مردم سرنوشت ساز باشد بنابراین حضور پرشور در انتخابات نقش مهمی در تعیین سرنوشت مان دارد.

 ۱۰:۳۴ فرماندار: ۲۴۳ شعبه اخذ رای در زاهدان فعال است

فرماندار زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: ۲۴۳ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در زاهدان فرایند رای گیری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را برعهده دارند.

علیرضا شهرکی روز جمعه با حضور شعبه اخذ رای در مدرسه شهید بهشتی زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از مردم می‌خواهیم با مشارکت حداکثری در نخستین ساعات پای صندوق حاضر و رای خود را به صندوق بیندازند.

وی ادامه داد: براساس گزارشی که از شعب سطح شهر دریافت کرده ایم حضور مردم در جای جای شهر پرشور است امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

 ۱۰:۲۰ فیلم| خاش برای خلق حماسه‌ای ماندگار در انتخابات همدل و منسجم شد

 اقشار مختلف مردم فارس، بلوچ، شیعه و سنی شهرستان مرزی خاش سیستان و بلوچستان، برای خلق حماسه دیگر در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، همدل و منسجم پای صندوق‌های رای آمدند.

برای ساختن ایران قوی آمده‌ایم

۱۰:۱۸ اهمیت مشارکت در انتخابات بر هیچ کس پوشیده نیست

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: اهمیت مشارکت در انتخابات بر هیچ کس پوشیده نیست و قطعا مشارکت حداکثری می‌تواند وحدت و انسجام ملی را به دنبال داشته باشد.

سردار احمد شفاهی روز جمعه با حضور در شعبه اخذ رای در مدرسه شهید بهشتی زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خوشبختانه حضور مردم در پای صندوق رای حضوری بسیار شکوهمندی است، از جای جای سیستان و بلوچستان که ما گزارش داریم مردم مشتاقانه از اولین دقایق آغاز رای گیری پای صندوق ها حاضر شده‌اند.

۱۰:۱۳ فیلم | حضور پرشورحاشیه نشینان زاهدانی در ساعات اولیه انتخابات

حاشیه نشینان زاهدانی از صبح امروز جمعه ۱۵ تیرماه میدان‌دار مرحله دوم انتخابات با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای هستند تا حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

۹:۴۰ استاندار سیستان و بلوچستان: ایران قوی با حضور پرشور در انتخابات رقم می خورد

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مشارکت مردم پای صندوق رای بسیار مهم است گفت: اگر ایرانی قوی و مقتدر می‌خواهیم باید در انتخاب سرنوشت کشورمان سهیم باشیم.

محمد کرمی روز جمعه با حضور شعبه اخذ رای در مدرسه شهید بهشتی زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به فضل الهی انتخابات مرحله دوم همزمان با سراسر کشور در سیستان و بلوچستان شروع شده است.

وی ادامه داد: همه عوامل اجرایی و مسوولان نظارتی پای کار هستند تا انتخابات با دقت و سلامت کامل در سیستان و بلوچستان برگزار شود.

برای ساختن ایران قوی آمده‌ایم

۹:۲۲ حضور مقتدرانه پای صندوق‌های رای نقشه‌ دشمنان را نقش برآب می‌کند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: جوانانی که در همه صحنه‌ها اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشته‌اند با حضور مقتدرانه در پای صندوق‌های رای بار دیگر نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

۹:۱۱ فیلم | توسعه روزافزون سیستان و بلوچستان با حضور حداکثری در انتخابات

رضا شریفی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای اینکه فرایند توسعه استمرار داشته باشد نیاز است مردم پای صندوق های رای حضور حداکثری داشته باشند

۹:۰۴ انتخابات و مشارکت مردمی لازمه استمرار پیشرفت سیستان و بلوچستان است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مردم عزیز به این بلوغ سیاسی رسیده‌اند برای اینکه فرآیند توسعه در استان استمرار داشته باشد نیاز است در انتخابات شرکت کنند.

رضا شریفی روز جمعه در پای صندوق اخذ رای در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه امروز ۱۵ تیر روز سرنوشت سازی برای ملت ایران است تصریح کرد: با یک انتخاب دیگر ان شا الله برای ایران قوی و استانی آباد قدم برداریم.

برای ساختن ایران قوی آمده‌ایم

۸:۵۸ فیلم | حضور و مشارکت مردم در پای صندوق رای بسیار مهم است

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حضور و مشارکت مردم پای صندوق رای برای ساختن ایران قوی، بسیار مهم است.

۸:۰۹ استاندار سیستان و بلوچستان رای خود را به صندوق انداخت+ فیلم

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان با حضور در مدرسه شهید بهشتی زاهدان، همزمان با آغاز سراسری انتخابات دور دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری رای خود را به صندوق انداخت.

۸:۰۴ آغاز شکوه حضور سیستانی و بلوچستانی در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری

فرآیند رأی گیری مرحله دوم انتخابات، برای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری لحظاتی پیش در سیستان و بلوچستان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش ایرنا، امروز جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ فرآیند رای گیری مرحله دوم برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری لحظاتی پیش همزمان با سراسر کشور از هامون تا مکران آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha