قاچاقچی سیگار در ارومیه‌ هفت میلیارد ریال جریمه شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با اشاره به بررسی پرونده قاچاق ۷۴ هزار نخ سیگار در شعبه ارومیه گفت: متهم این پرونده به پرداخت هفت میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

حسین نجف زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرونده قاچاق ۷۴ هزار نخ سیگار و ۳۶۰ بسته تنباکوی خارجی به ارزش سه میلیارد ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سیگارهای کشف شده متخلف را به پرداخت چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال جریمه از بابت حمل کالای قاچاق محکوم کرد.

نجف زاده با اشاره به نحوه دستگیری این متخلف گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی آذربایجان غربی محموله قاچاق را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سمند در محور مهاباد به ارومیه کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

وی با تاکید بر آمادگی تعزیرات حکومتی جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir و تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha