۱۰۰ درصد شعب اخذ رای استان همدان آنلاین هستند

همدان- ایرنا- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات همدان گفت: همه یک هزار و ۳۱۳ شعبه رای گیری استان شامل ۶۱۵ شعبه شهری و ۶۹۸ شعبه روستایی آنلاین هستند و با شبکه ملی ارتباط برقرار کرده‌اند.

عباس صادقی پوریانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری، هفته گذشته در رابطه با زیرساخت ها وضعیت بسیار مطلوبی داشتیم و ۱۰۰ درصد شعبه های رای گیری آنلاین شد و ۹۹.۹۵ درصد افراد در همان لحظه استعلام شدند.

وی افزود: هیچ‌یک از استان‌های کشور شرایط این‌چنینی نداشتند و در این رابطه استان همدان رتبه برتر کشور را کسب کرد.

صادقی پوریانی تصریح کرد: شبکه ارتباطی شعبه‌های رای گیری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری این استان در وضعیت پایدار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: هفته گذشته ۹۹.۲ درصد از استعلامات با برقراری ارتباط پهن باند (۳جی و ۴جی) اتفاق افتاد و ۶ دهم درصد نیز در بستر ۲جی ارتباط برقرار کردند.

۱۰۰ درصد شعب اخذ رای استان همدان آنلاین هستند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات همدان گفت: کمیته ارتباطات استان از چند هفته پیش با حضور شرکت های زیرساخت، مخابرات، ایرانسل، سازمان تنظیم مقررات رادیویی منطقه، مسوولان استانی و استانداری و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه احراز هویت رای دهندگان بصورت برخط(آنلاین) و الکترونیکی انجام می‌شود، اظهار کرد: برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم بین بخش های مختلف از جمله مخابرات و ارتباطات سیار از روزهای گذشته برای تامین شبکه ارتباطی پایدار و باثبات در فرایند انتخابات صورت گرفته است.

صادقی پوریانی با اشاره به اینکه همه مسیرهای پشتیبانی شبکه ارتباطی از مدت‌ها قبل کنترل شده است، اضافه کرد: بخش هایی مانند باتری سایت‌های تلفن همراه (BTS) و تامین انرژی سرویس‌های مخابراتی نیز کنترل و اقدامات مورد نیاز انجام شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات همدان با بیان اینکه نقاط ضعف موجود برای برقراری ارتباط نیز مشخص و برطرف شد، گفت: گروه‌های کارشناسی امروز در سراسر استان شبکه ارتباطی شعبه های رای‌گیری را به طور مرتب بررسی و کنترل می‌کنند تا از بروز هرگونه قطعی یا اختلال جلوگیری و مشکلات احتمالی برطرف شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری همدان با تاکید بر اینکه تلاش داریم تا پایان سال ۱۴۰۳، جمعیت همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان همدان، دست‌کم به شبکه اینترنت همراه نسل سه (۳G) متصل شوند، عنوان کرد: استان همدان یک هزار و ۷۲ روستا دارد که با اجرای پروژه های ابلاغی از سوی دولت، بیش از ۹۸ درصد روستاهای استان با اعتبارات بودجه ۱۴۰۲ به اینترنت پهن باند مجهز شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha