۱۳۵ شعبه اخذ رای‌ در شهرستان شهرکرد پیش‌بینی شد

شهرکرد- ایرنا – فرماندار شهرکرد گفت: برای برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری ۱۳۵ شعبه رای‌گیری در ۲ بخش مرکزی و لاران این شهرستان پیش‌بینی شده است.

بهادر عبدالغنی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از این تعداد شعبه اخذ رای ۱۰۶ شعبه در بخش مرکزی و ۲۹ شعبه نیز در بخش لاران پیش‌بینی شده است.

وی اظهار داشت: همچنین از شمار شعبه‌های رای‌گیری پیش‌بینی شده در شهرستان شهرکرد ۶ شعبه سیار (شامل چهارشعبه در بخش مرکزی و ۲ شعبه در بخش لاران) است.

عبدالغنی با اشاره به تشکیل هیات‌های اجرایی در شهرستان شهرکرد گفت: همه فرایند انتخابات با همفکری و تشکیل جلسه‌های مشترک هیات‌های اجرایی انجام و در سامانه جامع انتخابات به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: براساس تصمیم‌گیری انجام شده عوامل شعب موظف هستند ساعت ۶:۳۰ صبح در شعبه‌های اخذ رای حاضر باشند و با آماده کردن دستگاه‌های احراز، ساعت هشت بامداد نخستین رای اخذ شود.

فرماندار شهرکرد گفت: همچنین از روز گذشته عملیات پیکربندی دستگاه‌های احراز هویت با حضور هیات‌های نظارت انجام شده، تعرفه‌ها و تمام اقلام مورد نیاز تامین و ارسال شده است.

وی یادآور شد: همچنین تمام موارد امنیتی و ترافیکی بررسی، دستگاه‌های امدادی از جمله اورژانس و جمعیت هلال احمر در حالت آماده باش است.

عبدالغنی ادامه داد: همچنین تاکید شده دستگاه‌های خدمات رسان از جمله شرکت توزیع نیروی برق و مخابرات هیچ‌گونه قطعی در روز ۱۵ تیرماه نداشته باشند.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود مردم با حضور همگانی و پرشور خود در صحنه انتخابات برگ زرین دیگری ثبت و به افتخارات خود بیفزایند.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری روز جمعه ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha