۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85528916
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استاندار گیلان از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات دعوت کرد

رشت - ایرنا - استاندار گیلان مردم استان را به حضور باشکوه در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش ایرنا، اسدالله عباسی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: انتظار داریم که مردم عزیز ایران به خصوص گیلانیان برای پیشرفت کشور و همچنین برای عزت و آبروی نظام در انتخابات حضور باشکوهی داشته باشند.

وی افزود: اگر به هر دلیلی هر فردی موفق نشد روز هشتم تیر ماه در پای صندوق رای حضور یابد، به عنوان خادم مردم این انتظار را دارم که در دور دوم انتخابات شرکت کنند تا مشارکت بالا باشد و این انتخابات با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: با توجه به فرهیختگی و غنای فرهنگی بالای مردم گیلان، امید است که فردا پانزدهم تیرماه شاهد حضور حداکثری مردم این خطه در انتخابات باشیم تا پس از اعلام نتایج، استان ما از لحاظ مشارکت سرآمد باشد.

استاندار گیلان اضافه کرد: البته فرد اصلح را مردم انتخاب خواهند کرد و تمام عوامل اجرایی و نظارتی بی طرفانه و برای سلامت انتخابات حضور خواهند داشت؛ همانطور که در دور نخست انتخابات نیز همه عوامل اجرایی، انتخابات سالمی را برگزار کردند و هیچ خللی ایجاد نشد که از این بابت از همه آنان تشکر می کنم.

عباسی خاطرنشان کرد: همچنین برای فردا نیز همه عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی و انتظامی آماده برگزاری انتخاباتی سالم در گیلان هستند و ۲ هزار و ۸۶۶ صندوق و شعبه اخذ رای نیز در مناطق روستایی و شهری گیلان آماده است.

وی اظهار کرد: گرچه امکان دارد ناراحتی‌هایی وجود داشته باشد اما برای برطرف کردن مشکلات نیاز به مشارکت بالای مردم در انتخابات داریم و امیدواریم که فردا شاهد حضور باشکوه مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری باشیم.

دعوت رئیس کل دادگستری گیلان از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات

همچنین رئیس کل دادگستری استان گیلان نیز طی پیامی از مردم استان گیلان برای شرکت در انتخابات ۱۵ تیر دعوت کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی اظهار کرد: اراده ملت در تعیین سرنوشت خود در انتخابات تجلی می‌یابد و پاسداری از جمهوریت و مردم سالاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با شرکت پرشور آحاد جامعه در این رخداد بزرگ ملی رقم خواهد خورد.

وی افزود: به همین دلیل از همه گیلانیان به ویژه قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان گیلان دعوت می کنم تا بار دیگر با حضور در انتخابات ریاست جمهوری از روی آگاهی، به وظیفه ملی و دینی خود عمل کرده و در مسیر اعتلای کشور و عظمت و اقتدار میهن اسلامی مان گام بردارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha