مشارکت در مرحله دوم انتخابات زمینه‌ساز آینده بهتر برای کشور است

ارومیه- ایرنا- مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی گفت: مشارکت در مرحله دوم انتخابات امسال نیز نظیر دوره های گذشته، زمینه ساز آینده ای بهتر برای کشور بوده و ارکان نظام را تقویت می کند.

حجت الاسلام صفدر محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مقام معظم رهبری به مهم بودن مرحله دوم انتخابات اشاره فرموده اند، افزود: هرکس در جغرافیای ایران اسلامی باید در تعیین سرنوشت کشور سهیم باشد و این حق معنوی هر کسی است.

وی اضافه کرد: با توجه به مهم و با اهمیت بودن انتخابات مرحله دوم مردم باید در انتخاب دقت کنند که کدام کاندیدا برنامه های شفاف، سابقه ای درخشان داشته و همچنین فساد ستیزتر و استکبار ستیز تر بوده و می تواند مشکلات را حل کند.

وی ادامه داد: هر رای از یک موشک قدرتمندتر است و می تواند منجر به نتیجه بهتری برای آینده کشور شود.

مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غرب اظهار کرد: هراندازه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد به همان میزان فرد منتخب و همچنین نظام از پشتوانه قوی بهره مند خواهد شد.

وی گفت: در طول ۴۵ سال اخیر ملت ایران در برابر استکبار ایستاده و اجازه نداده تا دشمنان به اهداف و برنامه های خود دست یابند.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه انتخاب کردن و سهیم شدن در سرنوشت خود در ایران اسلامی حرف اول را می زند، افزود: در غرب برخلاف تبلیغات های گسترده، مردمشان از چنین شرایطی بهره مند نیستند.

وی اضافه کرد: در ایران اسلامی با برگزاری انتخابات و مشارکت پرشور مردم، دموکراسی به معنای واقعی کلمه معنی می شود.

به گزارش ایرنا،فردا، جمعه دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

مسعود پزشکیان و سعید جلیلی ۲ نامزد انتخاباتی هستند که در این مرحله به رقابت خواهند پرداخت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha