دانشجویان معیارهای فرد اصلح را برای ریاست‌جمهوری تبیین کنند

سنندج- ایرنا- رئیس دانشگاه پیام نور کردستان از جوانان به ویژه دانشجویان خواست ضمن ترغیب مردم به مشارکت گسترده در انتخابات، معیارهای فرد اصلح برای ریاست‌جمهوری را برای جامعه تبیین کنند.

به گزارش ایرنا، مریم مهدی عراقی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج انتخابات را یکی از مبانی مهم مردم سالاری عنوان و اظهار کرد: انتخابات به مردم جایگاه می‌دهد و آنها را در سرنوشت خویش موثر می سازد.

وی حق تعیین سرنوشت را یکی از مهم‌ترین حقوق انسانی دانست و افزود: در جامعه توسعه یافته امروز مهم است که افراد جامعه بتوانند برای آینده خود و سایر افراد تصمیم گیری کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان گفت: نقش جوانان و به ویژه دانشجویان در این عرصه بسیار مهم است و آنها باید با در نظر گرفتن معیارهای مناسب، فرد اصلح را انتخاب کنند.

مهدی عراقی ادامه داد: ترغیب افراد جامعه به حضور در انتخابات و نیز کمک به آگاهی بخشی به آنان برای انتخاب اصلح یکی از وظایف مهم دانشجویان است.

وی یادآور شد: اساتید کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور استان کردستان با علم به اهمیت انتخابات، در روز ۱۵ تیر ماه در پای صندوق‌های رای حضور خواهند یافت و سایر افراد جامعه را نیز به مشارکت ترغیب خواهند کرد.

۱۵ تیرماه دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha