مشارکت مردم در انتخابات نمایش اراده ملی و تجلی عظمت ملت است

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی مشترک، ضمن دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق های رای در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، مشارکت مردم در انتخابات را نمایش اراده ملی و تجلی عظمت ملت عنوان کردند.

به گزارش ایرنا، در پیامی که روز پنجشنبه از سوی حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی و محمدصادق معتمدیان صادر شده، آمده است: انتخابات از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و شاخص‌ترین نماد مردم سالاری دینی؛ مشارکت مردم درتعیین سرنوشت سیاسی کشور؛ به نمایش گذاشتن اراده ملی وتجلی عظمت؛ اقتدار وشوکت سیاسی ملت است که به رخ جهانیان کشیده شده وتاثیر گذار، راهگشا در روابط و معادلات بین المللی است وبرگزاری هرچه پرشورتر آن؛ عامل حل معضلات ومشکلات کنونی جامعه؛ شکست توطئه‌ها وفتنه ها و یاس معاندین قلمداد می‌شود.

در ادامه این پیام تاکید شده است: مشارکت شما مردم نجیب آذربایجان غربی در مرحله نخست انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، با اتحاد و همدلی پیام وفاداری به آرمانهای شهدا را به جهانیان صادر کرد و رای به ایستادگی و اقتدار، عزت و پیشرفت ملی بود. بی اثرکردن سیاست ناامیدسازی و القای بی تفاوتی و تردید افکنی دشمن که درپی عدم مشارکت بود را بخوبی به نمایش گذاشتید.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از آحاد مردم برای حضور در مرحله نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از عموم مردم و گروه های سیاسی دعوت کردند تا با حضوری بی بدیل و باشکوه در پای صندوق های اخذ رای مرحله دوم، ضمن خلق حماسه سیاسی، پاسخ محکمی به بدخواهان و یاوه گویان دهند و ایران اسلامی را در مسیر رشد و تعالی حفظ کنند.

به گزارش ایرنا، دومین دور انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح فردا، جمعه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی آغاز می شود.

در این دور مردم ایران از بین مسعود پزشکیان و سعید جلیلی، یک کاندیدا را به عنوان رییس جمهوری اسلامی ایران در دوره چهاردهم بر می گزینند.

دور اول انتخابات، جمعه گذشته برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha