یکهزار و ۴۴۹ شعبه اخذ رای برای دور دوم انتخابات در هرمزگان آماده شد

بندرعباس - ایرنا - دبیر ستاد انتخابات هرمزگان ضمن دعوت از مردم شریف این استان برای حضور در دومین مرحله انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از آمادگی کامل یکهزار و ۴۴۹ شعبه جهت دریافت آرای مردم خبر داد.

به گزارش ایرنا از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، محمدجواد خجسته روز پنجشنبه با اشاره به آمادگی کامل هرمزگان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، ضمن دعوت از مردم شریف استان جهت حضور در پای صندوق رأی، اظهار کرد: مردم ولایتمدار هرمزگان همواره در صف اول عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب بوده اند و فردا نیز در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در عمل به فریضه حضور، مشارکت حداکثری خود را به رخ دشمنان خواهند کشید.

وی با اشاره به آمادگی کامل استان برای برگزاری باشکوه مرحله دوم انتخابات، عنوان کرد: تمامی شعبه ها در خدمت مردم خواهند بود تا با امنیت خاطر و در کمترین زمان ممکن رأی ارزشمند خود را به صندوق‌ها بیندازند.

دبیر ستاد انتخابات هرمزگان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های احراز هویت همه بروزرسانی و به شعب تحویل داده شده است، بیان کرد: در این مرحله از انتخابات ۵۴۶ نفر به عنوان هیأت اجرایی شهرستان و بخش، همچنین بیش از ۲۰ هزار نفر به عنوان اعضای شعب در سمت‌های نماینده فرماندار، ناظر و منشی، امر مهم ثبت و امانتداری آرای مردم را برعهده دارند و تعرفه‌های جدید نیز به میزان لازم دراختیار شعب قرارگرفته است.

خجسته از مردم سراسر استان هرمزگان خواست باتوجه به گرمای هوا، در ساعات اولیه به شعب مراجعه کنند.

وی ادامه داد: طبق اعلام ستاد انتخابات کشور روز جمعه از ساعت ۸:۰۰ صبح رأی‌گیری آغاز و تا ساعت ۱۸ نیز ادامه خواهد داشت و ساعات اولیه بهترین فرصت برای مشارکت مردم است چراکه موکول شدن حضور به ساعات عصر موجب ازدحام و کمی معطلی خواهد بود.

مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود و ۲ نامزد ریاست جمهوری تا ساعت ۸:۰۰ صبح امروز چهاردهم تیرماه فرصت داشتند تبلیغات خود را انجام دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha